کامپیوتر

پاور بیسکوییتی شکل Thinkplus رژلب لنوو توانایی شارژ لپ تاپ را هم دارد

لپ تاپ های پرچمدار با مشخصات رده بالا معمولاً نیاز به انرژی بالایی دارند. به همین دلیل آجرهای شارژ این گونه نوت بوک ها حجیم و سنگین هستند. در چنین مواردی، داشتن یک مینی آداپتور قابل حمل واقعا می تواند کمک کند، زیرا می تواند به شارژ چندین دستگاه کمک کند.

فناوری برتر دیجیتال به نقل از گیزموچاینا؛ در 22 فوریه، خانه IT اخباری را منتشر کرد مبنی بر اینکه مینی آداپتور جدید لنوو، منبع تغذیه Thinkplus Lipstick، اکنون برای پیش فروش در دسترس است. این آداپتور کوچک تقریباً نصف یک رژ لب استاندارد ارتفاع دارد و از 65 وات USB-C پشتیبانی می کند.

طراحی لنوو برای این آداپتور برق منحصر به فرد است و شکل شارژر را به شکلی بیسکویتی با طراحی فوق العاده نازک و مسطح فشرده می کند. پاور بیسکوییتی Thinkplus رژلب دارای ضخامت 12.7 میلی متر و حجم 46.4 سی سی است و ابعاد کلی آن 87×42×12.7 میلی متر ± 0.5 میلی متر است. اندازه کوچک آن برای مسافران مکرر که به یک شارژر قابل حمل برای حمل در کیف یا کیف خود نیاز دارند بسیار مفید است. علاوه بر این، طراحی پین تاشو به کاهش بیشتر اندازه آداپتور کمک می کند.

پاور بیسکوییتی لنوو بسیار سازگار است و از پروتکل های شارژ مختلف از جمله PD 3.0، QC 3.0 و PPS پشتیبانی می کند. پروتکل PPS حداکثر خروجی 65 وات را ارائه می دهد که به آداپتور اجازه می دهد تا رایانه های نوت بوک 65 واتی را تغذیه کند و شارژ سریع دستگاه های تلفن همراه پیشرفته مانند تلفن های هوشمند و تبلت ها را فراهم کند.

این آداپتور برق از فناوری انباشته شدن سه بعدی، تراشه‌های گالیوم نیترید نسل سوم GaN داخلی بهره می‌برد و دارای چگالی توان 1.4W/cc است. علاوه بر این، دارای یک سیم جداشدنی 1.8 متری با قابلیت ارتجاعی بالا و یک ماده غلاف TPE ضد شعله سطح V0 است. بافت مینی آداپتور مشابه بافت پوست انسان است و تجربه لمسی منحصر به فرد و دلپذیری را ارائه می دهد.

پاور بیسکوییتی Thinkplus  رژلب یک مینی آداپتور منحصر به فرد و بسیار کاربردی است که یک راه حل شارژ قابل حمل و کارآمد برای دستگاه های پیشرفته ارائه می دهد. قیمت آن در زمان پیش فروش 199 یوان (~ 28.86 دلار) است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا