موبایل

ویژگی RAM Plus سامسونگ به گوشی گلکسی شما رم مجازی اضافه می‌کند

سامسونگ به‌تازگی ویژگی جدیدی به‌نام RAM Plus را در قالب یک به‌روزرسانی به میان‌رده‌ی گلکسی A52s 5G اضافه‌ کرده است که امکان دستیابی این گوشی به حافظه‌ی رم مجازی را فراهم می‌کند.

فناوری برتر دیجیتال به نقل از دیجی کالا؛ به‌لطف قابلیت RAM Plus، حالا گلکسی A52s 5G می‌تواند ۴ گیگابایت حافظه رم مجازی را به حافظه‌ی رم خود اضافه کند. این فضای اضافی از حافظه‌ی داخلی دستگاه قرض گرفته می‌شود تا از کند شدن گوشی در هنگام اشغال فضای زیادی از حافظه‌ی رم جلوگیری شود.

پیش از این کمپانی چینی زد‌تی‌ای هم از همین روش استفاده کرد تا حافظه‌ی رم ۸ گیگابایتی گوشی آکسون ۳۰ خود را به ۲۰ گیگابایت ارتقا دهد و عنوان اولین گوشی اندرویدی مجهز به چنین ظرفیتی را به‌نام خود ثبت کند. همچنین‌، به‌تازگی ریلمی هم از میان‌رده‌ای رونمایی کرد که از چنین قابلیتی برای افزایش حافظه‌ی رم برخوردار است.

این آپدیت با نسخه فریم‌ور A528BXXU1AUH9 اکنون در هند در دسترس است. اگر شما هم از کاربران گلکسی A52s 5G هستید، می‌توانید با مراجعه به بخش تنظیمات، وارد منوی Software update شده و از ارائه‌ی آن برای گوشی خود مطلع شوید.

سامسونگ

در این به‌روزرسانی، علاوه بر ویژگی RAM Plus، بهبود عملکرد دوربین، ارتقا عملکرد دستگاه و رفع باگ‌های موجود، ویژگی‌های پیشرفته‌ی جدید و وصله‌ی امنیتی ماه اوت هم در نظر گرفته شده‌اند.

گلکسی A52s 5G دقیقا همان گلکسی A52 5G است اما به‌جای اسنپ‌دراگون ۷۲۰G به چیپ قدرتمندتر اسنپ‌‌دراگون ۷۷۸G مجهز شده است. این گوشی به نمایشگر ۵.۶ اینچی سوپر AMOLED با نرخ رفرش ۱۲۰ هرتز مجهز است که نسبت تصویر ۲۰:۹ را ارائه می‌کند و با شیشه‌ی گوریلا گلس ۵ محافظت می‌شود.

در قاب پشتی این دستگاه، ماژول دوربین چهارگانه‌ای وجود دارد که به یک سنسور اصلی ۶۴ مگاپیکسلی، سنسور فوق عریض ۱۲ مگاپیکسلی و دو سنسور ۵ مگاپیکسلی برای عکاسی ماکرو و تشخیص عمق مجهز شده است. دوربین سلفی این گوشی هم درون حفره‌ای در قسمت بالایی نمایشگر قرار گرفته و از یک سنسور ۳۲ مگاپیکسلی بهره می‌گیرد.

گلکسی A52s 5G هم مانند بسیاری از میان‌رده‌های سطح بالای سری گلکسی A به اسکنر اثر انگشت زیر صفحه نمایش و بلندگوهای استریو مجهز است.

سامسونگ برای این میان‌رده دو نوع حافظه داخلی با دو ظرفیت رم متفاوت را در نظر گرفته است: نسخه‌ی پایه با حافظه‌ی داخلی ۱۲۸ یا ۲۵۶ گیگابایتی با حافظه‌ی رم ۶ گیگابایت و نسخه‌ای با حافظه‌ی داخلی ۱۲۸ یا ۲۵۶ گیگابایتی با حافظه‌ی رم ۸ گیگابایت.

سامسونگ

باتری در نظر گرفته شده برای این دستگاه ۴۵۰۰ میلی‌آمپر ساعت ظرفیت دارد و از شارژ سریع ۲۵ واتی پشتیبانی می‌کند. A52s 5G کره‌ای‌ها از IP67 پشتیبانی می‌کند که این یعنی توانایی قرار گرفتن در آب تا عمق یک متری و برای ۳۰ دقیقه را دارد.

گلکسی A52s 5G در ۴ رنگ مشکی، نعنایی، بنفش و سفید و با قیمتی در حدود ۴۰۰ یورو از اول سپتامبر به بازارهای مختلف عرضه شده است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا