کامپیوتر

ویدیوی رسمی معرفی گلکسی واچ ۴ و واچ ۴ کلاسیک

سامسونگ ساعاتی قبل از دو ساعت هوشمند جدید خود تحت عنوان گلکسی واچ ۴ و گلکسی واچ ۴ کلاسیک با سیستم‌عامل جدید رونمایی کرد که در این مطلب اما شما عزیزان می توانید ویدیوی معرفی رسمی این دو ساعت را تماشا کنید.

فناوری برتر دیجیتال به نقل از دیجی کالا؛ سامسونگ این‌بار برخلاف قبل تصمیم گرفت برای حضوری قدرتمند در بازار گجت پوشیدنی، با گوگل وارد همکاری شود و ساعت‌های هوشمند جدید خود را تحت عنوان گلکسی واچ ۴ و واچ ۴ کلاسیک به سیستم‌عامل WearOS مجهز کند. سامسونگ این سیستم‌عامل جدید را One UI Watch نامید تا بدین ترتیب نام سیستم‌عامل و رابط ساعت‌های هوشمند سامسونگ کاملا مشابه باشد. بدین ترتیب سامسونگ که در صدر جدول برترین تولیدکنندگان گوشی هوشمند قرار دارد، تصمیم گرفت با این اقدام، یک قدم به این جایگاه در بازار گجت پوشیدنی نیز نزدیک شود که در حال حاضر اپل به آن حکمرانی می‌کند.

گلکسی واچ ۴ کلاسیک از بزل گردان بهره می‌برد در حالی که مدل استاندارد، ظاهری اسپورت‌تر دارد. هر دو ساعت در دو مدل با اندازه‌های مختلف نمایشگر (۱/۳۶ و ۱/۱۹ اینچ) راهی بازار می‌شوند که وضوح آن به ۴۵۰ × ۴۵۰ پیکسل می‌رسد. همچنین طول عمر باتری هم ۷ روز خواهد بود (۳۶۱ میلی‌آمپر ساعت برای مدل بزرگ‌تر و ۲۴۷ میلی‌آمپر ساعت برای مدل کوچک‌تر).

این ساعت‌های جدید از طریق اپلیکیشن Samsung Health قادرند قدم‌های کاربران را بشمارند، ضربان قلب را محاسبه کنند و همچنین سطح اکسیژن خون را بسنجند. علاوه بر تمامی این قابلیت‌ها، امکان ثبت نوار قلب هم وجود دارد اما در تمامی کشورها در دسترس قرار ندارد. امکان اندازه‌گیری بافت بدن هم با سری گلکسی واچ ۴ وجود دارد.

قیمتی هم که سامسونگ برای ساعت‌های جدید خود در نظر خواهد گرفت برای مدل استاندارد ۴۰ میلی‌متری ۲۷۰ یورو و برای مدل استاندارد ۴۴ میلی‌متری، ۳۷۰ یورو خواهد بود. گلکسی واچ ۴ کلاسیک هم در مدل پایه‌ی خود (۴۲ میلی‌متری) با قیمت ۳۷۰ یورو و در مدل ۴۶ میلی‌متری با قیمت ۴۷۰ دلار راهی بازار خواهد شد. این ساعت‌ها در تاریخ ۲۷ آگوست (۵ شهریور) رسما در دسترس قرار می‌گیرند.

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا