ویدئو

ویدیوی رسمی معرفی گلکسی زد فولد ۳ و زد فلیپ ۳

دقایقی قبل سامسونگ از جدیدترین گوشی‌های تاشوی خود با نام‌های گلکسی زد فولد ۳ و گلکسی زد فلیپ ۳ رونمایی کرد که هر دو از ویژگی‌های جذاب مانند بدنه‌ی مقاوم در برابر نفوذ آب بهره می‌برند.

فناوری برتر دیجیتال به نقل از دیجی کالا؛ گلکسی زد فولد ۳ دارای نمایشگر داخلی ۷.۶ اینچی و نمایشگر بیرونی ۶.۲ اینچی است که رفرش ریت هر دو به ۱۲۰ هرتز می‌رسد. گلکسی زد فولد ۳ اولین گوشی سامسونگ است که با نمایشگر سلفی زیر نمایشگر راهی بازار می‌شود. در پنل پشتی این گوشی ۳ دوربین ۱۲ مگاپیکسلی تعبیه شده و انرژی آن از طرف باتری ۴۴۰۰ میلی‌آمپر ساعتی تامین می‌شود.

کاربران برای شارژ کردن این گوشی می‌توانند از شارژ سیمی ۲۵ واتی و شارژ بی‌سیم ۱۰ واتی استفاده کنند و البته مانند دیگر پرچم‌داران جدید، این گوشی هم بدون شارژر به دست کاربران می‌رسد. مدل پایه‌ی این گوشی که ۱۲ گیگابایت رم و ۲۵۶ گیگابایت حافظه داخلی دارد، با قیمت ۱۷۹۹ دلار راهی بازار می‌شود.

از طرف دیگر باید به گلکسی زد فلیپ ۳ اشاره کنیم که مانند فولد ۳ دارای چیپست اسنپدراگون ۸۸۸ است. از دیگر شباهت‌های بین این دو باید به داشتن گواهی IPx8 اشاره کنیم که این یعنی تا عمق ۱.۵ متر به مدت ۳۰ دقیقه می‌توانند در برابر نفوذ آب مقاومت کنند. اندازه‌ی نمایشگر داخلی این گوشی ۶.۷ اینچ و اندازه‌ی نمایشگر بیرونی به ۱.۹ اینچ می‌رسد.

باتری ۳۳۰۰ میلی‌آمپر ساعتی وظیفه‌ی تامین انرژی گلکسی زد فلیپ ۳ را بر عهده دارد و برای شارژ کردن آن باید شارژر سیمی ۱۵ واتی را به طور جداگانه بخرید. مدل پایه‌ی این گوشی که از ۸ گیگابایت رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی بهره می‌برد با قیمت ۹۹۹ دلار راهی بازار می‌شود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا