کامپیوتر

هدفون جدید سونی با طراحی زیباتر و وزن کمتر عرضه می شود

در ماه های آینده، سونی WH-CH720N، جدیدترین مدل هدفون بی سیم خود را عرضه خواهد کرد. این هدفون افزوده‌ای کاملاً جدید به خط تولید هدفون‌های سونی است و آماده است تا تجربه صوتی فوق‌العاده و انواع قابلیت‌های پیشرفته را در اختیار مصرف‌کنندگان قرار دهد.

فناوری برتر دیجیتال به نقل از گیزموچاینا؛ این دستگاه جایگزین سونی WH-CH520N فعلی خواهد شد و چندین ارتقاء از نظر مشخصات نسبت به مدل قبلی انجام خواهد داد. طراحی جدیدترین مدل سبک تر و راحت تر است.

پیش از این شایعه شده بود که این گوشی جانشین سونی WH-XB910N خواهد شد، اما اکنون ادعا شده است که صحت ندارد. این گجت جانشین WH-CH520N خواهد شد. WH-CH720N با داشتن بالشتک اضافی در اطراف گوشواره و زیر هدبند خود نسبت به مدل قبلی خود، باید برای استفاده دلپذیرتر باشد. علاوه بر این، وزن WH-CH720N کمتر از WH-CH710N است که 223 گرم وزن دارد. به گفته MediaMarkt WH-CH720N تنها 192 گرم یا حدود 16 درصد کاهش وزن خواهد داشت. اما حتی با فعال بودن حذف نویز، عمر باتری همچنان 35 ساعت است.

هدفون سونی WH-CH720N

علاوه بر این، سونی اتصال بلوتوث 5.0 هدفون را به بلوتوث 5.2 ارتقا داده است که ارتقاء مقیاس DSEE و چند نقطه بلوتوث را ادغام می کند. برای مقایسه، دومی شما را قادر می سازد تا WH-CH720N را همزمان به دو دستگاه متصل کنید. تاریخ انتشار توسط MediaMarkt ارائه نشده است، اما با توجه به اینکه هدفون ها با عکس ها و مشخصات رسمی در وب سایت یک خرده فروش ظاهر شده اند، ما معتقدیم سونی به زودی آنها را معرفی خواهد کرد. طبق فهرست‌های MediaMarkt، مدل‌های WH-CH520 و WH-CH720N با قیمت 89 یورو تفاوت دارند و قیمت دومی 149 یورو است.

بنابراین این تنها چیزی بود که ما باید در مورد هدفون WH-CH710N آینده سونی پنهان کنیم. نظر شما در این مورد چیست؟ با گذاشتن نظر در کلمات خود در زیر به ما اطلاع دهید. خیلی ممنون که پست رو تا آخر خوندید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا