تکنولوژی

نمونه طرح اولیه اسمارت واچ فیس بوک

اولین طراحی ممکن برای ساعت هوشمند متا با صفحه نمایش مربع است، در حالی که طراحی دوم دارای صفحه نمایش گرد است. دوربین های هر دو مدل به احتمال زیاد لنزهای متعددی خواهند داشت؛ قرار است هر دو مدل این اسمارت واچ یک لنز ماکرو، یک لنز تله فوتو و یک لنز زاویه پهن داشته باشند.

فناوری برتر دیجیتال؛ همچنین نشان داده شده که ساعت هوشمند متا ممکن است با صفحه نمایش دوم بیاید که همان فرم اصلی را خواهد داشت؛ صفحه نمایش دوم همچنین شامل دوربین های متعدد با لنزهای مختلف و قابل تعویض با دوربین های اصلی خواهد بود.

آهنرباها نمایشگرهای هر دو مدل اسمارت واچ متا را به نوار متصل به مچ دست کاربر نگه می دارند. صفحه نمایش مدل گرد نیز قابل چرخش خواهد بود، اما آن را مانند گودی واچ سامسونگ گلکسی کار نمی کند، که در آن شما می توانید چرخش آن از منو ها استفاده کنید. با چرخاندن صفحه نمایش، کاربر قادر خواهد بود انتخاب کند که از چه دوربینی استفاده کند. دوربین مطلوب باید سر ساعت 12 تنظیم شود. این کار آن دوربین را فعال و دوربین های دیگر را در طول آن زمان غیر قابل استفاده خواهد کرد.

احتمال بالایی وجود دارد که اسمارت واچ آینده متا نیز قادر خواهد بود با سیستم های VR و AR کار کند. همانطور که متا اشاره کرد، اسمارت واچ ممکن است به عنوان یک دستگاه ورودی برای هدست ها قابل استفاده باشد.

اولین ساعت هوشمند متا نیز به عنوان یک دستگاه تناسب اندام کار خواهد کرد؛ این ساعت مجهز به ضربان قلب و حسگرهای دمای بدن و همچنین حسگرهای تشخیص مادون قرمز، حرکت و فعالیت خواهد بود.

همانطور که قبلا گزارش داده بودیم، برنامه های متا برای اولین اسمارت واچ آن این است که تابستان امسال از آن رونمایی کند؛ این دستگاه به احتمال زیاد از فولاد ضد زنگ ساخته خواهد شد و ممکن است در رنگ های سیاه، سفید و طلایی در دسترس باشد.

ترجمه:مهتا حیدری

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا