گیم

نسخه موبایل بازی Apex Legends منتشر شد

همانطور که می‌دانید در سال‌های اخیر بازی‌های ژانر بتل رویال توجه بسیاری را به خود جلب کرده‌اند و علاوه بر دنیای گیمینگ PC، با عناوینی چون PUBG Mobile عرصه‌ی گیمینگ موبایل را نیز تحت تاثیر خود قرار داده‌اند. اخیراً شرکت EA نسخه‌ی موبایل بازی پرطرفدار Apex Legends را با نام Apex Legends Mobile در برخی مناطق جغرافیایی منتشر کرده است.

فناوری برتر دیجیتال به نقل از شهر سخت افزار؛ اگر به خاطر داشته باشید بازی Apex Legend ساخته‌ی توسعه‌دهندگان شرکت Respawn Entertainment در سال 2019 و توسط شرکت Electronic Arts برای پلتفرم‌های PC، PS4 و Xbox One منتشر شد. این بازی که در ژانر بازی‌های بتل رویال و شوتر اول شخص مانند PUBG و فورتنایت حضور داشت، در ادامه نیز برای نینتندو سوییچ، PS5 و XBX عرضه شد.

بر اساس خبرهای جدید نسخه‌ی موبایل این بازی که در یک سال اخیر مراحل آزمایشی بتا را پشت سر گذاشته است با نام Apex Legends Mobile در برخی مناطق جغرافیایی خاص منتشر شده است و انتظار می‌رود به زودی در سرتاسر جهان قابل دسترسی باشد.

کمپانی EA اخیراً بازی پرطرفدار Apex Legends را برای گوشی‌های اندرویدی در برخی از کشورها عرضه کرده است. از میان این مناطق خاص می‌توان به کشورهای آرژانتین، کلمبیا، مکزیک، استرالیا و سنگاپور اشاره کرد. البته کاربران اندرویدی دیگر کشورها نیز می‌توانند با استفاده از این لینک در پیش‌ثبت نام بازی Apex Legends Mobile شرکت کنند و شانسی برای دریافت نسخه‌ی بتای این بازی داشته باشند.

به گفته‌ی شرکت توسعه‌دهنده‌ی این بازی، در حال حاضر نسخه‌ی موبایل Apex Legends در مراحل آزمایشی نهایی بوده و فقط برای تعداد بازیکنان محدودی در دسترس است. افزون بر این، در نظر داشته باشید بازی Apex Legends Mobile هم‌اکنون فقط برای گوشی‌های اندرویدی معرفی شده و کاربران iOS باید زمان بیشتری را تا نهایی شدن و عرضه‌ی این بازی صبر نمایند.

گیم‌پلی بازی Apex Legends Mobile کاملاً با نسخه‌ی مخصوص دسکتاپ آن یکسان است و از این رو با دیگر بازی‌های بتل رویال که در نسخه‌های موبایل و دسکتاپ عرضه می‌شوند، مانند PUBG و PUBG Mobile بسیار شبیه است؛ در نسخه‌ی موبایل Apex Legends نیز شما به همراه دو هم‌تیمی دیگر وارد منطقه‌ای نبرد می‌شوید و هدف شما شکست 19 تیم دیگر و پیروزی به عنوان آخرین بازماندگان نبرد است. این بازی بر خلاف PUBG که 100 بازیکن دارد، فقط 60 بازیکن دارد که از 20 تیم سه نفره تشکیل می‌شود.

البته یک تفاوت کلیدی که این بازی را از دیگر عناوین بتل رویال متمایز می‌کند توانایی‌های خاص هر کاراکتر بازی است؛ این قابلیت سطح مهارت بیشتری از بازیکنان طلب می‌کند و جنبه‌ی بازی تیمی و گروهی را نیز بسیار پررنگ می‌کند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا