گیم

نسخه جدید کال آو دیوتی موبایل دست ساخت است

شرکت اکتیویژن از ایجاد یک استودیو داخلی توسعه‌ی بازی موبایل خبر داده که در حال حاضر، روی یک بازی جدید از مجموعه کال آو دیوتی کار می‌کند. ایجاد یک استودیو جدید به نام اکتیویژن موبایل، چند ماه پیش و توسط آگهی کاری منتشر شده، لو رفت و بالاخره مدیران اکتیویژن بلیزارد در حاشیه کنفرانس مالی سه‌ماه پیشین، از تأسیس یک استودیو جدید و توسعه‌ی بازی تازه‌ای برای موبایل خبر دادند.

فناوری برتر دیجیتال به نقل از دیجی کالا؛ راب کاستیچ، رئیس شرکت اکتیویژن در کنفرانس بررسی وضعیت مالی شرکت در طی سه ماه گذشته، از رشد بازار موبایل و طرفداران کال آو دیوتی صحبت کرده و باور دارد که تأسیس استودیو جدید، باعث ایجاد پل اتصال محکم‌تری میان اکتیویژن و طرفداران بازی در پلتفرم موبایل می‌شود. وی در مورد دلیل تأسیس استودیو اکتیویژن موبایل گفته است:

زمانی که به بازه‌ی زمانی بلندمدت را در نظر می‌گیریم، خواهیم دید که پلتفرم موبایل رشد چشم‌گیری دارد و باور دارم که فرصت بهتری به‌منظور اتصال پلتفرم موبایل به اکوسیستم کال آو دیوتی وجود دارد و به همین دلیل، به‌شدت در حال جذب توسعه‌دهندگان و افراد بااستعدادی به‌منظور رسیدن به هدفمان هستیم. ما اولین استودیو موبایل خود را تأسیس کرده‌ایم و در تلاش برای جذب افراد سرشناسی هستیم. این افراد به همراه توسعه‌دهندگان حاضر در استودیو شانگهای اکتیویژن و Beenox، در حال ساخت یک بازی موبایل معرفی نشده از مجموعه‌ی کال آو دیوتی هستند که نسبت به آن، بسیار هیجان‌زده‌ایم.

بر اساس آگهی کاری منتشر شده در وب‌سایت اکتیویژن، استودیو جدید نیازمند توسعه‌دهندگان بااستعداد و باتجربه، به‌منظور ساخت بازی‌های موبایل تراز اول هستند. اولین پروژه‌ی استودیو نیز یک اثر تراز اول مخصوص موبایل از مجموعه‌ی کال آو دیوتی است و مشخص نیست آیا این اثر جدید با کال آو دیوتی موبایل فعلی که بیش از ۵۰۰ میلیون بار دانلود شده، تفاوت دارد یا خیر؟ به‌هرحال توسعه دهندگان استودیو اکتیویژن موبایل باید رزومه‌ی کاری مناسبی داشته باشند و به اهداف و باورهای استودیو، ایمان داشته باشند.

در آگهی جذب تولید‌کننده ارشد برای استودیو اکتیویژن موبایل، از ساخت یک شوتر اول‌شخص تراز اول برای موبایل صحبت شده که احتمالاً با آنچه تابه‌حال از سوی اکتیویژن دیده‌ایم تفاوت خواهد داشت. آن آگهی استخدام، مربوط به سپتامبر سال ۲۰۲۰ بود که سریعاً از دسترس همگان خارج شد. مشخص است که استودیوی‌ جدید، ساخت اولین بازی خود را شروع کرده و اگر گزارش‌ها و شایعات منتشر شده درست باشند، بازی وارزون (Warzone) بالاخره به پلتفرم موبایل خواهد آمد و پای این اثر بتل رویال به پلتفرم موبایل هم بازخواهد شد.

بازی کال آو دیوتی موبایل در سال ۲۰۱۹ راهی بازار شد و پس‌ازآن هم بازی وارزون در مارس ۲۰۲۰ از راه رسید؛ اما ازآنجایی‌که بازی توسط استودیوهای داخلی شرکت تنست (Tencent) ساخته‌شده بود، امکان افزودن بخش بتل رویال، به هدف دشواری تبدیل شد و به نظر می‌رسد که استودیو تازه تأسیس، قرار است بازی محبوب وارزون را به پلتفرم موبایل هم بکشاند. اکتیویژن همچنین انتشار بازی Call of Duty Vanguard که نسخه ۲۰۲۱ مجموعه کال آو دیوتی به‌حساب می‌آید را در اواخر امسال تائید کرده و قرار است معرفی آن، در اواخر ماه اوت انجام شود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا