موبایل

نسخه اشرافی اپل واچ 7 با بدنه طلایی و تیتانیومی شرکت کاویار معرفی شد

برند Caviar باز هم یکی دیگر از محصولات اپل را با مواد و طراحی لوکس تزیین کرده است. این بار Apple Watch 7 با بدنه برنزی، طلایی و تیتانیومی به بازار می‌آید.

فناوری برتر دیجیتال به نقل از شهر سخت افزار؛ شرکت اپل بعد از رونمایی از اولین سری Apple Watch، ساعت‌های هوشمند خود را به شاسی طلایی مجهز نکرده است. حال برند کاویار ساعت مدرن Apple Watch 7 را با بدنه‌ای طلایی نیز تولید کرده است.

Caviar یک سری جدید بر اساس اپل واچ 7 و در دو نسخه عرضه کرده است. نسخه اول با الهام از طراحی برجسته و حکاکی گوستاو یانگ، یک حکاک آمریکایی قرن 19 ساخته شده و سری Moon نام گرفته است.

نسخه اشرافی اپل واچ 7 با بدنه طلایی و تیتانیومی شرکت کاویار معرفی شد

این سری با ساعت‌ Night Moon به قیمت 3260 دلار آغاز می‌شود. این ساعت بدنه‌ای برنزی و بند چرمی کروکودیل دارد. تنها 99 کپی از این نسخه فروخته خواهد شد.

Gold Moon گران‌قیمت‌ترین نسخه این سری با طلای 18 عیار پوشانده شده و بند قهوه‌ای از جنس چرم کروکودیل دارد. این ساعت 25,070 دلاری تنها در 8 کپی به فروش می‌رسد.

نسخه اشرافی اپل واچ 7 با بدنه طلایی و تیتانیومی شرکت کاویار معرفی شد

سری بعدی یعنی Rivet ظاهری صنعتی دارد و بدنه آن با تیتانیوم پوشانده شده است. ساعت‌های Black Line و Titanium Flame این سری نیز با تیتانیوم درست شده‌اند و از حکاکی‌های لیزری برخوردارند. این ساعت‌ها با قیمت میانگین 3500 دلار به فروش می‌رسند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا