گیم

نسخه‌ی ارتقایافته‌ی Little Nightmares 2 برای کنسول‌های جدید و کامپیوتر منتشر شد

بازی لیتل نایتمرز (Little Nightmares) از جمله عناوین ترسناک و دوست‌داشتنی است که جزو بهترین عناوین سبک پازل پلتفرمر شناخته می‌شود و پس از انتشار شماره‌ی دوم بازی با نام Little Nightmares 2، وقت آن رسیده که آپدیت گرافیکی بازی برای کنسول‌های نسل جدید ازجمله پلی‌استیشن ۵‌ و ایکس‌باکس سری منتشر شود و خوشبختانه کاربران کامپیوتر هم قادر به دریافت نسخه‌ی ارتقا یافته بازی از طریق فروشگاه استیم و GOG خواهند بود.

فناوری برتر دیجیتال به نقل از دیجی کالا؛ بر اساس گفته‌های ناشر، افرادی که بازی Little Nightmares 2 را هنگام انتشار برای پلی‌استیشن ۴، ایکس‌باکس وان و کامپیوتر خریداری کرده‌اند، می‌توانند نسخه‌ی ارتقایافته بازی به‌عنوان یک آپدیت رایگان دریافت کنند و نیازی به پرداخت هزینه‌ی بیشتر نخواهند بود. استودیو تغییری در محتوا و روند بازی ایجاد نکرده و تنها، تکنیک‌های گرافیکی مدرن مانند ری‌ تریسینگ و همچنین بهینه‌سازی سایه‌ها و افزایش جزئیات گرافیکی را شاهدیم که باعث ایجاد تغییرات زیادی در ظاهر بازی شده است.

آپدیت جدید بازی لیتل نایتمرز ۲، پیشرفتی اساسی از لحاظ صوتی و بررسی است. مهم‌ترین ویژگی، فعال شدن ری تریسینگ برای کنسول‌های نسل جدید و کامپیوتر است که فضای بازی را زیباتر کرده است. بررسی گروه دیجیتال فاندری نشان می‌دهد که پلی‌استیشن ۵ به‌خوبی از پس اجرای بازی با ری تریسینگ برآمده و به نوعی، کیفیت بالاتری نسبت به ایکس‌باکس سری ایکس ارائه داده است.

دیگر تغییر مهم، افزودن سایه‌های عمیق است و جزئیات نورپردازی برای اشیاء در حال حرکت، افزایش‌یافته و برای نمونه لامپی که تکان می‌خورد، یک سایه‌ی در حال حرکت و بسیار پویا ایجاد می‌کند و پرتوهای نور، هرکدام گوشه‌ای از اتاق را روشن می‌کنند و ترکیب زیبایی از روشنایی و تاریکی به دست خواهد آمد.

افرادی که از اسپیکرها و هدست‌های پیشرفته استفاده می‌کنند، قادر به تجربه‌ی بازی با صدای طبیعی و سه‌بعدی خواهند بود. می‌توانید اکو صدا و پیچیدن آن در فضای تاریک بازی را به‌خوبی بشنوید و همچنین مکان دشمنان را بر اساس صدا، تشخیص دهید. ترکیب این ویژگی‌ها در کنار اجرای بازی با رزولوشن ۴K، امکان تجربه‌ی یک شاهکار هنری را پدید آورده که نمونه‌ی آن را پیدا نخواهید کرد.

افرادی که روی کنسول بازی می‌کنند، قابلیت انتخاب حالت‌های مختلف را برای تغییر گرافیک بازی Little Nightmares 2 خواهند داشت. در صورت انتخاب حالت «زیبایی» (Beauty Mode)، بازی با ۳۰ فریم در ثانیه و وضوح ۴K اجرا می‌شود در حالت پرفورمنس نیز قابلیت اجرای بازی با ۶۰ فریم در ثانیه و رزولوشن ۴K فراهم‌شده؛ اما گرافیک بازی به‌اندازه‌ی حالت قبل، زیبا نخواهد بود. کاربران کامپیوتر هم قادر به تغییر تمامی جزئیات گرافیکی به‌صورت دستی خواهند بود و لازم نیست میان چند حالت مختلف انتخاب کنند.

نسخه ارتقا یافته بازی لیتل نایتمرز ۲ در حال حاضر برای کنسول‌های پلی‌استیشن ۵، ایکس‌باکس سری و کامپیوتر منتشر شده است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا