گیمویدئو

نسخه‌ی موبایلی و رایگان رینبو سیکس معرفی شد

کمپانی یوبی‌سافت به تازگی از نسخه‌ی موبایلی رینبو سیکس با نام Rainbow Six Mobile رونمایی کرده است. این بازی تیراندازی رایگان برای پلتفرم‌های اندروید و iOS در دسترس قرار خواهد گرفت.

فناوری برتر دیجیتال به نقل از دیجی کالا؛ توسعه‌ی این بازی توسط تیم جدیدی در استودیوی یوبی‌سافت مونترال انجام می‌شود که تجربه‌ی واقعی رینبو سیکس و گیم‌پلی تاکتیکی با اکشن‌های جذاب آن‌ را نوید می‌دهد. در حالت اصلی بازی یعنی حمله در مقابل دفاع، دو تیم متشکل از پنج بازیکن در مقابل یکدیگر قرار می‌گیرند. مهاجمان از پهپادها استفاده می‌کنند تا قبل از تلاش برای شکستن دیوارها و سقف‌های تخریب‌پذیر، به کشیدن نقشه بپردازند. از طرفی مدافعان می‌توانند از موانع مختلف برای تقویت مکان خود و دوربین‌ها و تله‌ها برای برای کسب مزیت در نبرد استفاده کنند.

رینبو سیکس

بازی به بازیکنان اجازه می‌دهد تا اپراتورها را مطابق با سبک بازی خود شخصی‌سازی کنند. هرکدام از شخصیت‌ها دارای مهارت‌ها، سلاح‌ها و ابزارهای خاص خود هستند. همچنین نقشه‌های محبوب بازی Rainbow Six Siege از جمله Bank and Border و حالت‌های مختلف PvP مانند Secure Area و Bomb در بازی وجود خواهند داشت.

تیم سازنده‌ی بازی بیان کرد:

در حالی که ممکن است بازی، شخصیت‌ها و نقشه‌ها شباهت‌هایی با نسخه‌ی Siege داشته باشند، ما همه چیز را از ابتدا با در نظر گرفتن قابلیت‌های موبایل بازسازی کرده‌ایم و تلاش زیادی برای بهینه‌سازی بازی برای دستگاه‌های تلفن همراه انجام داده‌ایم. این شامل یک سیستم کنترل بازی کاملا جدید و به طور خاص برای موبایل، بهینه‌سازی گسترده‌ی رابط کاربری و جلوه‌های بصری درون بازی می‌شود.

در نهایت ما می‌خواهیم یک کلمه به طرفداران Siege بگوییم. هدف ما این نیست که شما تجربه‌ی بازی را روی رایانه‌های شخصی یا کنسول متوقف کنید و به موبایل روی آورید. ما می‌دانیم که هیچ چیز مانند بالا رفتن آدرنالین در یک مسابقه از Siege در صفحه نمایشی بزرگ با دقت موس و صفحه کلید وجود ندارد. از آن جایی که ما نمی‌توانیم مانیتورهایمان را همه جا با خود حمل کنیم، رینبو سیکس موبایل به شما این فرصت را می‌دهد تا بازی مورد علاقه‌تان را در شرایط مختلف تجربه کنید. همچنین این بازی میلیون‌ها بازیکن جدید را قادر می‌سازد تا از تجربه‌ی R6 بهره ببرند.

رینبو سیکس

گفتنی است که طبق اعلام یوبی‌سافت در اواسط فوریه‌ی سال جاری میلادی، بازی Rainbow Six Siege اخیرا از مرز ۸۰ میلیون بازیکن عبور کرده و در دوازده ماه گذشته ۱۰ میلیون بازیکن جدید دریافت کرده است. همچنین گفته شده که آخرین نسخه‌ی این سری یعنی Rainbow Six Extraction، تاکنون به بیش از پنج میلیون بازیکن دست پیدا کرده است.

در حالی که تاریخ انتشار رینبو سیکس موبایل اعلام نشده است، بازیکنان می‌توانند برای تجربه‌ی نسخه‌های آزمایشی بازی در آینده ثبت‌ نام کنند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا