موبایل

مقدار حافظه داخلی گلکسی Z فولد 5 و Z فلیپ 5 قبل از عرضه معرفی شدند

سامسونگ اخیرا سری گلکسی اس 23 را در بازارهای مختلف عرضه کرده است. در نیمه دوم سال، انتظار می‌رود که این شرکت نسل بعدی گوشی‌های تاشو خود مانند گلکسی زد فولد 5 و گلکسی زد فلیپ 5 را معرفی کند. در گزارش جدیدی، Sammobile نشان داده است که خریداران از چه نوع گزینه‌های ذخیره‌سازی استفاده می‌کنند. تاشوهای سری Z آینده خواهند داشت.

فناوری برتر دیجیتال به نقل از گیزموچاینا؛ در این گزارش آمده است که گلکسی زد فولد 5 در نسخه های 256 گیگابایتی، 512 گیگابایتی و 1 ترابایتی عرضه خواهد شد. از سوی دیگر، گلکسی زد فلیپ 5 در حافظه های 128، 256 و 512 گیگابایتی عرضه خواهد شد. جالب اینجاست که این نسخه های ذخیره سازی مشابه Galaxy Z Fold 4 و Z Flip 4 سال گذشته هستند.

نسخه 128 گیگابایتی به تراشه ذخیره سازی UFS 3.1 مجهز خواهد شد. بقیه گزینه های ذخیره سازی در هر دو مدل UFS 4.0 خواهد بود. این گزارش اطلاعات دیگری در مورد سایر مشخصات هر دو مدل ندارد.

گزارش ها حاکی از آن است که Galaxy Z Fold 5 دارای طراحی لولای جدیدی خواهد بود که به خلاص شدن از شر چین و چروک صفحه نمایش کمک می کند. در حالی که برخی شایعات حاکی از آن بود که این دستگاه دارای اسلات S Pen خواهد بود، گزارشی که اخیرا منتشر شده نشان می‌دهد که اسلات ذخیره‌سازی اختصاصی نخواهد داشت.

وقتی صحبت از گلکسی زد فلیپ 5 به میان می‌آید، این دستگاه احتمالاً صفحه‌نمایش بیرونی بزرگ‌تری نسبت به صفحه نمایش 3.26 اینچی Oppo Find N2 Flip خواهد داشت. اسنپدراگون 8 نسل 2 به احتمال زیاد قرار است Z Fold 5 و Z Flip 5 را تامین کند. با این حال، ممکن است SD8G2 معمولی نباشد که گوشی های پرچمدار سایر برندها را تامین می کند، بلکه نسخه سفارشی 3.36 گیگاهرتزی است که می توانید در داخل آن پیدا کنید. سری گلکسی اس 23.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا