گیمویدئو

معرفی اسنایپر الیت ۵ برای کنسول‌ها و کامپیوتر

شماره ۵ از مجموعه اسنایپر الیت (Sniper Elite) چندی پیش معرفی شد. این بازی توسط شرکت ربلیون (Rebellion) ساخته شده و برای کنسول‌های نسل ۸ و ۹ به همراه کامپیوتر عرضه خواهد شد. این بازی در سال ۲۰۲۲ عرضه خواهد شد و از روز اول در سرویس گیم‌پس موجود خواهد بود.

فناوری برتر دیجیتال به نقل از دیجی کالا؛ جدیدترین مورد از مجموعه اسنایپر الیت به شما یک تجربه تکرار نشدنی از تیراندازی از راه دور ارائه خواهد داد. این بازی دارای حالت سوم شخص برای مبارزات تن به تن و یک Kill Cam بهبود یافته است. شما باید در نقشه به جلو بروید و سعی کنید دشمنان خود را از بین ببرید. این نقشه‌ها بر اساس مکان‌های واقعی بوده و می‌توانید در آن‌ها به گشت و گذار بپردازید.

داستان بازی نیز از این قرار است که شما در فرانسه و در سال ۱۹۴۴ قرار دارید. شخصیت اصلی شما یکی از مأموران آمریکایی بوده و در تلاش است تا Atlantiwall را ضعیف کند. پس از مدتی تیم شما با یک پروژه جدید نازی‌ها آشنا شده که کل اروپا را به خطر می‌اندازد. نام این پروژه نیز Operation Kraken است.

اسنایپر الیت ۵

اسنایپر الیت ۵ در زمینه مبارزات تن به تن نیز بهبود داشته و به طور کلی بازی از لحاظ بصری نسبت به قبل پیشرفت خوبی داشته است.

یکی از نکات مثبت این بازی واقعی بودن نقشه‌های آن است. به همین دلیل شما با محیطی بسیار دقیق روبرو هستید که برا اساس تصاویر آن مناطق ساخته شده‌اند. از طرفی با مأموریت‌های جدید بازی بسیار مهیج‌تر شده و تجربه بسیار خوبی را به طرفداران ارائه خواهد داد.

شما می‌توانید اسنایپر الیت ۵ را به صورت کوآپ با دوستان خود تجربه کنید. همینطور اینکه گیم‌پلی بازی نیز بسیار متنوع شده و شما می‌توانید از زیپلاین (Zipline) و موارد دیگر برای پیشروی در بازی استفاده کنید.

دیکی از نکات مثبت دیگر بازی وجود قابلیت شخصی سازی بسیار است. به طوری که شما با استفاده از میز کار (Work Bench) می‌توانید به طور کامل اسلحه‌های خود را ارتقاء داده و بازی را برای خود آسان‌تر کنید. از طرفی در بخش چند نفره نیز این قابلیت وجود داشته و شما می‌توانید دشمنان خود را با اسلحه‌های بهتری نابود کنید. در اصل هدف شما در بخش چند نفره باید بهبود اسلحه باشد تا برتری نسبت به رقبا داشته باشید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا