موبایل

مشخصات کلیدی لو رفته ی شیائومی می ۱۱ تی

ساعاتی قبل یکی از کانال‌های تلگرامی مشخصات کلیدی شیائومی می ۱۱ تی را فاش کرد. بر اساس این اطلاعات، این گوشی از نمایشگر ۱۲۰ هرتز بهره می‌برد و این در حالی است که نسل قبلی آن با نمایشگر ۱۴۴ هرتز راهی بازار شد. البته به نظر می‌رسد این بار به جای نمایشگر LCD با نمایشگر اولد سروکار داریم.

فناوری برتر دیجیتال به نقل از دیجی کالا؛ شیائومی می ۱۱ تی احتمالا با دوربین اصلی ۶۴ مگاپیکسلی به دست کاربران می‌رسد که مبتنی بر سنسور ساخت شرکت OmniVision است. در کنار این دوربین احتمالا شاهد دوربین اولترا واید ۸ مگاپیکسلی و تله‌فوتو با زوم ۳ برابری اپتیکال خواهیم بود. گویا شیائومی برای این گوشی از چیپست مدیاتک استفاده کرده ولی هنوز مشخص نیست که کدام‌ یک از چیپست‌های این شرکت استفاده شده است.

با توجه به اینکه سال گذشته شیائومی می ۱۰ تی با اسنپدراگون ۸۶۵ راهی بازار شد، به احتمال زیاد شیائومی می ۱۱ تی با چیپست پرچم‌دار مدیاتک یعنی Dimensity 1200 معرفی خواهد شد. طبق این گزارش، می ۱۱ تی در بازار چین با نام ردمی K40 اولترا به دست کاربران می‌رسد. گویا این دو گوشی از جهات مختلف مشابه یکدیگر هستند ولی احتمالا ردمی K40 اولترا از دوربین اصلی ۱۰۸ مگاپیکسلی بهره می‌برد.

باید خاطرنشان کنیم در حال حاضر تمام گوشی‌های سری ردمی K40 مبتنی بر اسنپدراگون ۸۸۸ هستند ولی به نظر می‌رسد شیائومی برای مدل اولترا این سری چیپست مدیاتک را در نظر گرفته است. در نهایت باید بگوییم که منبع انتشار این جزئیات سابقه‌ی درخشانی در در رابطه با افشای اطلاعات مربوط به شیائومی ندارد و به همین خاطر برای اطمینان بیشتر باید منتظر انتشار گزارش‌های بیشتری بمانیم.

هنوز مشخص نیست که شیائومی می ۱۱ تی یا ردمی K40 اولترا چه زمانی معرفی می‌شوند ولی با توجه به اینکه می ۱۰ تی اکتبر ۲۰۲۰ معرفی شد، احتمالا حدود ۲ ماه دیگر شاهد معرفی این گوشی‌ها خواهیم بود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا