تکنولوژی

مرحله نهایی اینوتکس پیچ در نمایشگاه اینوتکس 2022 برگزار می شود

یازدهمین نمایشگاه بین المللی نوآوری و فناوری «اینوتکس 2022» به میزبانی پارک فناوری پردیس در روز 23 اردیبهشت ماه شاهد برگزاری مرحله نهایی اینوتکس پیچ با حضور 17 تیم برگزیده از مرحله استانی این رقابت می باشد.

فناوری برتر دیجیتال به نقل از ستاد خبری نمایشگاه اینوتکس 2022، رویداد اینوتکس پیچ، رقابت استارتاپ ها در حضور سرمایه گذاران و امتیازدهی به آنان توسط داوران مطرح ایرانی و بین-المللی می باشد. امسال هم برای چهارمین سال متوالی قرار است این رقابت بزرگ بین استارتاپ های سراسر کشور با معرفی برترین تیم ها به پایان برسد.

مرحله اول این رقابت ها در استان های تهران، فارس، کرمانشاه، زنجان، سمنان و قم و آذربایجان غربی در چند ماه گذشته برگزار و 15 تیم برتر این رقابت ها برای حضور در مرحله نهایی مشخص شدند.

این رویداد از مراحل مختلفی تشکیل شده است. در مرحله نخست استارتاپ‌‌ها به صورت آنلاین داوری شده و از استارتاپ‌‌های منتخب برای رقابت حضوری در مقابل سرمایه‌گذاران دعوت به عمل می‌آید. در این مرحله از رقابت، که در استان‌های مختلف برگزار خواهد شد، ابتدا تیم‌های استارتاپی درخصوص نحوه ارائه به سرمایه‌گذار آموزش دیده و در ادامه در حضور سرمایه‌گذاران محلی، به معرفی ایده یا محصول خود می‌پردازند.

در ادامه از استارتاپ‌های برگزیده شده در مرحله مقدماتی به منظور حضور در نمایشگاه اینوتکس 2022 و نیز شرکت در رقابت‌های نیمه نهایی و نهایی دعوت به عمل آمد. در این مرحله، استارتاپ‌ها ضمن بهره‌مندی از فرصت حضور در دوره‌ پیش شتابدهی مخصوص اینوتکس، امکان بهره‌مندی از خدمات ویژه (از قبیل فضای کار اشتراکی رایگان، خدمات مربوط به سیستم ‌های پرداخت آنلاین و …) را به منظور توسعه کسب و کار و آمادگی بیشتر برای شرکت در رقابت نهایی را خواهند داشت.

محصولات نوآورانه آلتین پرینت، نیشر استودیو، سلامت سبز دانش پژوه و فرتاک ناژو، شرکت های دانش بنیان رایان پلیمر آرتا، لایف بوک، گروه صنعتی پای، بومی سازان پردازش هوشمند قائم و وب متریک و استارتاپ های لندین، ژابیز، فناوران اینترنت اشیا ویرا، دیار، توک کافی و نادر ارتباط گستر رازی، 17 تیم برتر از مراحل استانی رقابت اینوتکس پیچ هستند.

تیم های برتر استانی علاوه بر دریافت تسهیلات ویژه پست بانک ایران به ارزش ۲ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان، به فینال این رقابت ها راه یافته و همچنین می توانند به صورت رایگان در نمایشگاه غرفه دریافت نمایند.

نمایشگاه اینوتکس 2022

امسال برای سومین بار رقابت نهایی بین استارتاپ‌ها در قالب نبرد استارتاپی (Battle) اتفاق خواهد افتاد. در اینوتکس بتل، استارتاپ‌ها علاوه بر معرفی محصولات یا خدمات خود، دو به دو به بحث و مناظره با یکدیگر خواهند پرداخت تا در نهایت برترین استارتاپ‌ها از دیدگاه داوران و مخاطبان انتخاب گردد.

در نهایت برندگان نهایی این رقابت ها علاوه بر دریافت جوایز نقدی از تسهیلات ۵ میلیارد ریالی پست بانک ایران بهره مند خواهند شد. گفتنی است رقابت اینوتکس‌پیچ با هدف معرفی و سرمایه‌‌گذاری روی ایده‌‌ها و استارتاپ‌‌های مستعد از شهرهای مختلف کشور انجام می‌شود؛ ازاین‌ رو دبیرخانۀ نمایشگاه اینوتکس از سرمایه‌گذاران، وی‌سی‌ها، شتاب‌دهنده‌ها و افراد علاقه‌مند برای شرکت در این رویداد و سرمایه‌گذاری روی ایده‌های منتخب دعوت به‌عمل می‌آورد.

علاقه‌مندان برای شرکت در بخش رقابتی رویداد اینوتکس و کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند به سایت pitch.inotex.com مراجعه نمایند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا