گیم

مجموعه‌ی پورتال شامل دو بازی اصلی برای نینتندو سوییچ معرفی شد

کمپانی ولو اعلام کرد که بازی پرتال: مجموعه کامپنیون (Portal Companion Collection) برای کنسول سوییچ عرضه خواهد شد. این مجموعه شامل پرتال ۱ و پرتال ۲ است. همچنین در سال جاری میلادی عرضه خواهد شد.

فناوری برتر دیجیتال به نقل از دیجی کالا؛ دو بازی پرتال جزء محبوب‌ترین عناوین تاریخ بازی‌های ویدیویی هستند. این دو بازی با طنز تاریک و گیم‌پلی خاصی که داشتند توانستند توجه منتقدان و افراد زیادی را به خود جلب کنند. حال این دو بازی برای کنسول سوییچ عرضه شدند که با توجه به ویژگی‌ها خاص سوییچ تجربه بسیار جالبی را به شما ارائه خواهند داد.

در بازی‌های پرتال شما از دستگاه‌های آزمایشی پرتال استفاده کرده تا پازل‌ها و چالش‌های مختلف را پشت سر بگذارید. شما می‌توانید اجسام مختلف را جابه‌جا کرده و از طرفی خودتان هم به مکان‌های دیگر بروید. البته شما برای اتمام این بازی نیاز به همکاری با یک نفر از دوستان خود دارید.

شماره ۲ هم دقیقا از همین رویه پیروی می‌کند و داستان بازی کمی با شماره ۱ متفاوت است. با این حال شما همچنان با عناصر مهم گیم‌پلی بازی روبه‌رو هستید و این ماجرا همچنان ادامه دارد. دشمن اصلی شما در شماره ۲ یک هوش مصنوعی به نام GLaDOS است. این دشمن برای شما چالش‌های جدیدی را به‌وجود خواهد آورد.

در زمینه چند نفره این بازی هم از بخش آنلاین و هم از حالت Local پشتیبانی می‌کند. با توجه به اینکه کنترلرهای سوییچ از بدنه آن جدا می‌شوند این کنسول می‌تواند یک تجربه جالبی را به کاربران ارائه دهد.

همان‌طور که گفته شد مجموعه پرتال به‌شدت پرطرفدار هستند. از طرفی با وجود اینکه چند سال از عرضه سوییچ می‌گذرد به دلیل اینکه این عناوین گرافیک سنگینی ندارند به‌راحتی روی آن اجرا می‌شوند. پس اگر تا الان مجموعه پرتال را تجربه نکرده‌اید و یک عدد کنسول سوییچ دارند، اصلا دریغ نکنید. این بازی بسیار خاص و جذاب بوده و قطعا شما از آن لذت خواهید برد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا