گیم

لیست بهترین بازی های بلاکچینی در سال ۲۰۲۱-۲۰۲۲

در این مطلب لیست مفصلی از بهترین بازی های بلاکچینی را معرفی کرده‌ایم. در واقع، بهترین بازی‌های کریپتویی در مراحل اولیه‌ی توسعه هستند و به زمان بیش‌تری برای بهبود و پیشرفت نیاز دارند.

به گزارش فناوری برتر دیجیتال به نقل از سرگرمی، با این حال، احتمالاً این لیست به‌مرور زمان به‌روزرسانی می‌شود و بازی‌های بلاکچینی که بخشی از انقلاب اولیه‌ی بلاکچین هستند در این مقاله ثبت خواهند شد.

در ادامه، برترین و مورد انتظارترین بازی های کریپتویی آینده را مشاهده می‌کنید. بسیاری از این‌ بازی‌های NFT رایگان هستند که همین امروز می‌توانید آن‌ها را بازی کنید و درآمد کسب کنید.

Splinterlands

بهترین بازی های بلاکچینی

اگر به بازی‌‌های مشابه Magic The Gathering علاقه دارید، بازی اسپلینترلندز یکی از بازی های کریپتویی است که برای شما مناسب است. روند بازی بسیار سریع است و با ارائه‌ی نسخه‌ی جدید موبایلی، به چالش‌کشیدن بازیکنان در یک نبرد به یک روند سرگرم‌کننده‌تر از همیشه تبدیل شده است.

بازی Splinterlands یک بازی بلاکچینی دارای دارایی کلکسیونی کارت‌های معامله است. به عبارت دیگر، همه‌ی کارت‌هایی که در اختیار دارید، دارایی‌هایی هستند که به شما تعلق دارند. این بازی از بلاکچین HIVE (Steem سابق) استفاده می‌کند، و با بسیاری از بازی های کریپوتی دیگر که از اتریوم استفاده می‌کنند تفاوت دارد.

اسپلینترلندز با ایردراپ‌های مکرر، آیتم‌های جادویی و بسته‌های کارت و طراحی‌های شگفت‌انگیز، یکی از بهترین بازی های بلاکچینی در حال حاضر است. تیم پشتیبانی بازی در مصاحبه‌ای تأیید کردند که این بازی یک پروژه قانونی و معتبر در حال انجام است.

بازی Splinterlands روی دو پلتفرم iOS و اندروید نیز قابل بازی است.

Sandbox

بهترین بازی های بلاکچینی

بازی SandBox در حال ترکاندن است! گیم‌پلی آلفای بازی از ۲۹ نوامبر تا دسامبر ۲۰۲۲ عرضه می‌شود.

Sandbox 3D یک پلتفرم بازی وکسل مشابه ماینکرافت و روبلاکس است، اما دارای دارایی‌های کلکسیونی و ارز دیجیتال با پشتوانه‌ی بلاکچین است.

این بازی در حال حاضر در حال توسعه است. گیمرها می‌توانند همراه با آزمایش قابلیت‌های مختلف بازی، تجربه‌های بازی متفاوتی را رقم بزنند. بازی SandBox پیشرو فعلی در زمینه‌ی بازی های کریپتویی مرتبط با متاورس است.

Axie Infinity

بهترین بازی های بلاکچینی

اکسی اینفینیتی یکی از قوی‌ترین بازی‌های سبک پوکمون اولیه است که بر روی بلاکچین اتریوم ساخته شده است. با به‌روزرسانی‌های مداوم و پایگاه بازیکنان رو به رشد، این بازی به یک رقیب قدرتمند برای دیگر بازی های کریپتویی تبدیل شده است که به سال‌های بعدتر راه خواهد یافت.

سرمایه‌گذاری‌های عظیمی در زمین‌های Axie انجام می‌شود و اکسی‌هایی از نوع میستیک به قیمت هزاران دلار به فروش می‌رسند. اخیراً یک پلتفرم پرداخت به نام Ronin در این بازی پیاده‌سازی شده است که به انجام بدون کارمزد معاملات کمک می‌کند.

Unchained Gods

بهترین بازی های بلاکچینی

اگر از طرفداران بازی Hearthstone هستید، احتمالاً بازی خدایان رهاشده را نیز دوست خواهید داشت. وقتی صحبت از گیم‌پلی به میان می‌آید، می‌توان Gods Unchained را به‌عنوان نسخه بلاکچینی Hearthstone در نظر گرفت. از آنجایی که کارت‌های بازی به اتریوم تعلق دارند، همه بازیکنان مالک دارایی‌های خود هستند.

کارت‌های فوق‌العاده کمیاب ضرب‌شده‌ی بازی خدایان رهاشده ارزش دلار بالایی به دست آورده‌اند. به نظر می‌رسد Gods Unchained با فروشگاهی که به تازگی راه‌اندازی شده است و روش‌های بیش‌تر متعدد برای مبادله کارت‌های بازیکنان، در میان بهترین بازی های بلاکچینی پیشرو باشد.

Gods Unchained روی Immutable X اجرا می‌شود و معاملات بدون کارمزد اتریوم را در فروشگاه کارت‌های بازی ارائه می‌کند.

Lost Relics

بهترین بازی های بلاکچینی

اگر به دنبال خرید زمین دیجیتال و املاک و مستغلات هستید، بازی لاست رلیکس یکی از بهترین بازی‌ های بلاکچینی برای بازی‌کردن است و احتمالاً حضور پررنگی در متاورس خواهد داشت. بازی Lost Relics از کیف پول Enjin برای بررسی موجودی بازیکن استفاده می‌کند و به شما امکان می‌دهد تعدادی از آیتم‌های بلاکچینی را در بازی تجهیز کنید.

اگر بازی پی‌سی Diablo را دوست دارید، پس احتمالاً بازی لاست رلیکس را نیز دوست خواهید داشت. Lost Relics در پشتیبانی از استفاده از آیتم‌های بازی‌های دیگر پیشرو بوده است. با به‌روزرسانی‌های مداوم، جامعه کاربری رو به رشد، و دیگر آیتم‌های اضافه‌شده، بازی لاست رلیکس به یکی از بهترین بازی های کریپتویی تبدیل شده است که انتظار می‌رود مورد توجه کاربران قرار بگیرد.

The Six Dragons

بهترین بازی های بلاکچینی

The Six Dragons یک بازی ماجراجویی فانتزی شبیه به Skyrim است. این بازی از پلتفرم Enjin برای ایجاد دارایی‌های ERC-1155 استفاده می‌کند. بازیکنان این دارایی‌ها را جمع‌آوری می‌کنند و مالک آن‌ها هستند.

Age of Rust

بهترین بازی های بلاکچینی

Age of Rust یک بازی ماجراجویی مبتنی بر پازل و تیراندازی اول شخص است که اکوسیستم بازی Enjin را به نمایش می‌گذارد. بر اساس تریلرهای اخیر، این بازی بسیار سرگرم‌کننده به‌نظر می‌رسد. همچنین، Age of Rust دارای یک MFT کلکسیونی است که ممکن است در آینده پاداش‌هایی را برای بازیکنان به همراه داشته باشد.

در اوایل سال جاری، توسعه‌دهندگان بازی Age of Rust یک مسابقه‌ی گنج‌یابی بزرگ را اعلام کردند که در ماه مارس ۲۰۲۱ با هدایای سکه‌ای از سوی بیت‌کوین و Engin راه‌اندازی شد.

Skyweaver

بهترین بازی های بلاکچینی

SkyWeaver یک CCG (بازی کارت‌های کلکسیونی) دیجیتال از Horizon Games است. در حال حاضر، نسخه‌ی بتای بازی به‌صورت محدود در دسترس است در شبکه‌ی تست Ethereum Rinkeby اجرا می شود.

9 Lives Arena

بهترین بازی های بلاکچینی

Lives Arena 9 یک بازی رول‌پلی یک به یک (PvP) است که توسط شرکت Touchhourدر حال توسعه است. توسعه‌دهنده ادعا می‌کند که این بازی کریپتویی ویژگی‌های منحصربه‌فردی مانند مرگ دائمی، ارتقا حساب، و دستیاران ساختگی را، که توسط دستگاه تلفن همراه کنترل می‌شوند، ارائه می‌کند. همچنین، حاوی تجهیزات درون بازی است که با استفاده از بلوپرینت‌ها ساخته شده‌اند.

Decentraland

بهترین بازی های بلاکچینی

اگر با تحولات ارزهای دیجیتال یا واقعیت مجازی همراه بوده‌اید، ممکن است نام Decentraland را شنیده باشید. بازی Decentraland به‌عنوان یک دنیای مجازی غیرمتمرکز توصیف می‌شود.

بازی دسنترالند یکی دیگر از پلتفرم‌های عالی برای خرید املاک مجازی در متاورس است.

War Riders

بهترین بازی های بلاکچینی

War Riders یک بازی نبرد وسایل نقلیه‌ی آخرالزمانی است که در حال ساخت است. این بازی شبیه به بازی Crossout شرکت روسیه‌ای Targem است، اما دارای وسایل نقلیه، سلاح‌ها و ارز است که در بلاکچین اتریوم ثبت شده اند و به بازیکن تعلق دارند.

بازی War Riders یکی از بازی های کریپتویی است که هنوز در مرحله توسعه‌ی بتا قرار دارد. اما برخی جزئیات از نحوه عملکرد بازی منتشر شده است. برای مثال، می‌توانید وسایل نقلیه خریداری کنید و برای دریافت توکن‌های BZN بجنگید.

Battle Racers

بهترین بازی های بلاکچینی

بازی Battle Racers یک بازی به‌خصوص است، چرا که در حال حاضر تنها در پلتفرم دسنترالند قابل دسترسی است. بسیاری از ماشین‌های کلکسیونی در بازی توزیع شده اند و همچنان رویدادهای بی‌شماری در دسنترالند در حال رخ‌دادن هستند.

Dissolution

بهترین بازی های بلاکچینی

بازی Dissolution یک بازی تیراندازی اول شخص در ژانر علمی/تخیلی/ ترسناک با عناصر RPG است. این بازی اکوسیستم Enjin را به نمایش می‌گذارد که بازی Dissolution را به یکی از مورد انتظارترین بازی های کریپتویی امسال تبدیل می‌کند.

War of Crypta

بهترین بازی های بلاکچینی

War of Crypta یک بازی مبارزه‌ای همزمان است که دارای شخصیت‌های کلکسیونی با پشتیبانی ENJ است. این بازی با نام قبلی‌اش War of Crypto نیز شناخته می‌شود. سبک بازی War of Crypta تا حدودی مشابه پوکمون است و تعداد زیادی کاربر فعال روزانه دارد.

Somnium Space

بهترین بازی های بلاکچینی

بازی Somnium Space یک دنیای واقعیت مجازی مبتنی بر بلاکچین است که توسط توسعه‌دهنده ارز دیجیتال Somnium Space توسعه یافته است. هر بخش از املاک و مستغلات در این دنیای VR به توکن تبدیل شده اند و در بلاکچین اتریوم نگهداری می‌شوند.

Dark Country

بهترین بازی های بلاکچینی

Dark Country یک CCG دیجیتال با فضای ترسناک گاتیک است. نسخه‌ی بتا عمومی بازی اکنون در حال پخش است.

Brave Frontier Heroes

بهترین بازی های بلاکچینی

قهرمانان شجاع مرزی یکی از بازی های کریپتویی در ژانر RPG (رول‌پلی) است که توسط سازندگان My Crypto Heroes و Brave Frontier انتشار یافته است. این بازی در ۳۰ ژانویه ۲۰۲۰ منتشر شد و در ۴۸ ساعت اول پس از انتشار به بیش از ۷۰۰ کاربر و حجم تراکنش ۲۸۰۰۰۰ دلار رسید.

Spells of Genesis

بهترین بازی های بلاکچینی

Spells of Genesis (SoG) یک بازی پازلی مبتنی بر بلاکچین با تم RPG فانتزی است. از آنجایی که این بازی دارای شخصیت‌های موجود در کارت‌های دیجیتال است، می‌توان آن را به‌عنوان یک بازی کارت کلکسیونی (CCG) نیز توصیف کرد.

بازی Spells of Genesis را می‌توان در دستگاه iOS یا Android و همچنین از طریق یک مرورگر وب رایانه شخصی بازی کرد.

دانستنی‌های بیش‌تر درباره‌ی بازی‌های بلاکچینی

بهترین بازی های بلاکچینی

بازی های کریپتویی شکل کاملاً جدیدی از بازی‌های ویدیویی هستند که از فناوری غیرمتمرکز برای ارائه یک تجربه جدید از بازی استفاده می‌کنند. در این بازی‌ها گیمر با بازی‌کردن و پشت سر گذاشتن مراحل مختلف آیتم‌های کمیاب بازی را از ان خودشان کنند.

همچنین، پیاده‌سازی ایده‌ی یک جهان‌ چندگانه در بازی‌های بلاکچینی ممکن می‌شود. در چنین جهانی آیتم‌های به‌خصوص می‌توانند در چندین بازی استفاده شوند.

بسیاری از بازی‌های بلاکچینی بر روی اتریوم، ترون، استیم، HIVE، WAX و تعدادی دیگر از بلاکچین‌ها اجرا می‌شوند. هرچند که برخی از توسعه‌دهندگان بازی در حال بررسی استفاده از بلاکچین‌های جانبی هستند که شامل Matic، Efinity و Jumpnet است.

NFTها نقش مهمی در بازی های کریپتویی ایفا می‌کنند. زیرا منحصربه‌فرد‌ و کمیاب‌بودن توکن‌ها‌ی غیر قابل معاوضه آن‌ها را به کلکسیونی دیجیتال تبدیل می‌کند. NFTها را می‌توان به‌عنوان آیتم‌های درون بازی مانند شمشیر، سپر، کارت‌های بازی، اسکین‌ها و غیره استفاده کرد.

به‌نظر می‌رسد که شرکت‌های بزرگ ساخت و انتشار بازی مانند یوبی‌سافت (Ubisoft) و اسکوئر انیکس (Square Enix) تصمیم به روی‌آوردن به فناوری بازی‌های بلاکچینی داشته باشند، اما بازی در بستر بلاکچین آنقدر بدیع است که پذیرش آن به زمان نیاز دارد.

فهرست بهترین بازی های کریپتویی برای کسب درآمد

بهترین بازی های بلاکچینی
  • اکسی اینفینیتی (Axie Infinity)
  • اسپلینترلندز (Splinterlands)
  • خدایان رهاشده (Gods Unchained)
  • بازی جعبه شنی (Sandbox)
  • لاست رلیکس (Lost Relics)

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا