کامپیوتر

لپ تاپ گرانقیمت و قدرتمند ایسوس با نمایشگر تاشو معرفی شد

شرکت تایوانی ایسوس لپ تاپ «زن بوک ۱۷ فولد او ال ای دی» با نمایشگر تاشو را با قیمت ۳۴۹۹ دلار معرفی کرده است.

فناوری برتر دیجیتال به نقل از مهر، این دستگاه نوآورانه که در نمایشگاه IFA برلین رونمایی شده یک نمایشگر ۱۷.۳ اینچی او ال ای دی تاشو و لمسی دارد که وسط آن لولایی نصب شده است.

ایسوس ادعا می کند پس از تا شدن نمایشگر، لپ تاپ به یک دستگاه جمع و جور ۱۲.۵ اینچی تبدیل می شود که کوچکتر از یک ورقه کاغذ است و به راحتی در کیف فرد جای می گیرد.

دستگاه مذکور در سه ماهه چهارم ۲۰۲۲ میلادی به طور جهانی به قیمت گزاف ۳۴۹۹ دلار عرضه می شود.«زن بوک ۱۷ فولد او ال ای دی» در حقیقت نمایشگری در ۲ سایز برای کاربر فراهم می کند که یکی از آنها ۱۷.۳ اینچی، لمسی با کیفیت ۲.۵K است که از وسط تا می شود.

لپ تاپ گرانقیمت و قدرتمند ایسوس با نمایشگر تاشو

ایسوس ادعا می کند لولایی که در دستگاه به کار رفته بسیار دقیق و طبق تست ها قادر به تحمل ۳۰ هزار چرخه باز و بسته شدن است.

پس از باز شدن دستگاه، کاربر می تواند نمایشگر را به دو بخش تقسیم کند که هرکدام از آنها اپلیکیشن های مختلفی را نشان می دهند. به عنوان مثال در یک نمایشگر نرم افزار اکسل و در دیگری گوگل کروم نمایش داده می شود.

علاوه بر این موارد «زن بوک ۱۷ فولد او ال ای دی» همراه یک کیبورد بلوتوثی عرضه می شود و البته با کیبوردهای مجازی که روی یک بخش نمایشگر ظاهر می شود، کار می کند.

لپ تاپ گرانقیمت و قدرتمند ایسوس با نمایشگر تاشو

ایسوس ادعا می کند دستگاه مذکور را درحالت باز می توان مانند تبلت، در حالتی که تا نیمه تا شده همراه کیبورد به شکل لپ تاپ و حتی به شکل یک کتاب الکترونیک استفاده کرد.

«زن بوک ۱۷ فولد او ال ای دی» نخستین بار در ژانویه ۲۰۲۲ در نمایشگاه CES آمریکا رونمایی شد اما ایسوس آن را به طور رسمی در نمایشگاه IFA برلین معرفی کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا