موبایل

قابلیت جدید دوربین پیکسل ۶ تایید شد

اطلاعات افشا شده در یک سایت بازاریابی تایید می کند که دوربین موبایل پیکسل ۶ مجهز به قابلیت جدید Magic Eraser است. علاوه برآن آپدیت های امنیتی تا ۵ سال برای این سری فراهم می شود.

به گزارش فناوری برتر دیجیتال به نقل از مهر، به گفته ایون بلاس افشاگر مشهور حوزه فناوری، وب سایت «ویرهاوس» تصاویری از محتوای بازاریابی گوگل برای موبایل های پیکسل۶ و پیکسل ۶ پرو را منتشر کرد. البته این تصاویر اکنون حذف شده اند.

در این اسکرین شات ها توضیحاتی درباره محتوای Magic Eraser که پیش تر نیز فاش شده بود، وجود دارد. به نظر می رسد این قابلیت به گوگل فوتوز مربوط است.

در این توضیحات آمده است: Magic Eraser با چند ضربه ساده هرگونه انحرافی را از بین می برد. به عبارت دیگر افراد غریبه و اشیای ناخواسته را در گوگل فوتوز حذف می کند. بنابراین فقط افراد و اماکنی که کاربر تمایل دارد، در تصویر باقی می مانند.

در تصاویری که به تازگی فاش شده، مشخص شد دوربین اصلی پیکسل ۶ لنز ۶۰ مگاپیکسل است. علاوه برآن یک لنز ۱۲ مگاپیکسل اولترا واید نیز پشت دستگاه قرار دارد. پیکسل ۶ پرو نیز لنز تله فوتو ۴۸ مگاپیسکلی دارد

از سوی دیگر نشریه انگجت نیز اشاره کرد در کپی برخی از تصاویر افشا شده با حروف ریز به وجود ۵ سال پشتیبانی آپدیت امنیتی از زمان عرضه دستگاه در گوگل استورهای آمریکا اشاره شده است.

بنابراین سری موبایل های پیکسل ۶ تا ۲۰۲۶ میلادی ایمن خواهند بود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا