موبایل

عملکرد فوق‌العاده گوشی شیائومی 12 پرو در بنچمارک AnTuTu

شیائومی به تازگی از گوشی‌های پرچم‌دار خود رونمایی کرده و حالا اولین نتایج از عملکرد نسخه پرو شیائومی 12 در بنچمارک AnTuTu منتشر شده که از عملکرد فوق‌العاده این محصول حکایت دارد.

فناوری برتر دیجیتال به نقل از شهر سخت افزار؛ بر اساس گزارش‌های منتشر شده گوشی شیائومی ۱۲ پرو موفق شده تا در این بنچمارک امتیاز ۱۰۷۰۰۳۳ را کسب کند. این در حالی است که گوشی شیائومی می ۱۱ پرو در بنچمارک انتوتو امتیاز ۷۵۹۰۰۰ را به‌دست آورده بود.

در واقع می‌توان گفت عملکرد شیائومی ۱۲ پرو نسبت به پرچم‌دار قبلی شیائومی ۴۱ درصد بهتر شده است. گوشی شیائومی ۱۲ پرو از حالت‌های عملکردی متفاوتی مانند حالت متعادل، عادی و پیشرفته پشتیبانی کرده و دمای گوشی در هر کدام از این حالت‌ها به‌صورت متفاوتی کنترل می‌شود.

حالت متعادل برای استفاده‌ روزمره طراحی شده است و عملکرد کنترل دمای گوشی در این حالت فوق‌العاده است. میانگین دما در این حالت هنگام استفاده از اپلیکیشن وی‌چت ۲۹.۷ درجه سانتی‌گراد و هنگام تماشای ویدیو به‌صورت آنلاین ۲۹.۴ درجه سانتی‌گراد اندازه‌گیری شده و همچنین دمای گوشی در هنگام جست‌وجو در وب‌سایت‌های خبری به ۲۹.۶ درجه‌ می‌رسد.

هر چند که حالت عادی صرفاً برای اجرای بازی‌ها طراحی نشده است اما استفاده از آن برای اجرای برخی بازی‌ها توصیه می‌شود. نتایج آزمایشات در این حالت فوق‌العاده بوده و به‌عنوان مثال پس از 30 دقیقه اجرای بازی‌ Honor of Kings میانگین نرخ فریم در این حالت برابر با 119 فریم بر ثانیه و دمای گوشی نیز 43.5 درجه سانتی‌گراد اندازه‌گیری شده است.

شیائومی 12 پرو

اما حالت پیشرفته مخصوص اجرای بازی‌ها طراحی شده و اجرای بازی Yuan Shen به مدت 30 دقیقه در این حالت، دمای گوشی را به 48 درجه سانتی‌گراد می‌رساند و میانگین نرخ فریم بازی مورد اشاره هم در این مدت برابر با 57 فریم بر ثانیه بوده است. این عملکرد عالی به لطف سیستم‌ خنک‌سازی پیشرفته‌ گوشی رقم می‌خورد که وظیفه‌ انتقال گرما به بیرون را به بهترین شکل ممکن انجام می‌دهد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا