تکنولوژی

طرح‌های نوآورانه و پیشرو به توسعه صنایع خلاق کمک می‌کنند

«فراخوان شناسایی و حمایت از طرح‌های نوآورانه پیشرو در حوزه صنایع خلاق» توسط ستاد فناوری‌های نرم و توسعه صنایع خلاق منتشر شد.

در این فراخوان تاکید بر حوزه‌های دارای اولویت در زمینه «سامانه‌های فروش فراگیر»، «پلت‌فرم‌ها و سامانه‌های تولید محصولات»، «اپلیکیش‌های ارائه‌دهنده خدماتدر حوزه کودک و نوجوان»، «سلامت و گردشگری»، «پلت‌فرم‌های تامین مالی طرح‌های اشتغال‌زا» و «بسترسازی کارآفرینی و ایجاد اشتغال پایدار» است.

این فراخوان با هدف «حمایت از طرح‌های حوزه صنایع خلاق پیشرو در بسترسازی کارآفرینی و ایجاد اشتغال پایدار» و «حمایت از شرکت‌های حوزه صنایع خلاق پیشرو» منتشر شده است تا از ایده‌های برتر در این زمینه‌ها حمایت شود.

رشد اشتغال پایدار، کارآفرینی، فروش محصول و خدمت، صادرات و رسوخ فناوری در صنایع خلاق مهم‌ترین دستاوردهای اجرای این فراخوان در کشور است. فراخوانی که شرکت های خلاق مورد تایید دبیرخانه زیست‌بوم شرکت‌های خلاق و استارتاپ‌های فعال در این زیست‌بوم را هدف قرار داده است.

علاقه‌مندان با حضور در این دعوت فناورانه می‌توانند از مزایایی چون «معرفی منتخبان در ماهنامه زیست‌بوم صنایع خلاق»، «برخورداری از تسهیلات قرض‌الحسنه سرمایه در گردش تا سقف 5 میلیون ریال» و «اختصاص شرایط معرفی و تبلیغات رایگان در صداوسیما» برخوردار شوند.

مشارکت‌کنندگان در این فراخوان می‌توانند آثار خود را تا 28 دی‌ماه به این آدرس ارسال کنند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا