موبایل

صفحه نمایش گلکسی اس 23 اولترا مصرف انرژی بهتری نسبت به آیفون دارد

سامسونگ به تازگی از سری گوشی های هوشمند گلکسی اس 23 خود رونمایی کرده است. مدل رده بالا تغییرات بسیاری مانند نرم افزار بهبود یافته، دوربین و تجربه کاربری را در زیر کاپوت به ارمغان می آورد. بر اساس ادعای اخیر، گلکسی اس 23 اولترا می تواند سطح تولید برخی از بزرگترین نمایشگرهای گوشی های هوشمند در بازار را که قبلاً شناخته شده است، افزایش دهد. بر اساس این گزارش، نمایشگر گلکسی اس 23 اولترا نسبت به آیفون اخیر انرژی کمتری مصرف خواهد کرد.

فناوری برتر دیجیتال به نقل از گیزموچانیا؛ با توجه به اینکه اکثر پنل های AMOLED مورد استفاده در گوشی های هوشمند را تولید می کند، سامسونگ به عنوان یک متخصص صفحه نمایش شهرت پیدا کرده است. در گوشی هوشمند، افزایش عمر باتری فوق العاده بود. وقتی صحبت از صفحه نمایش به موقع به میان می آید، می تواند با آیفون 14 پرو رقابت کند. بهینه سازی نرم افزار یکی از عواملی بود که به بهبود کمک کرد. بر اساس گزارش @dylan raga، یکی دیگر از عوامل در طول عمر باتری گلکسی اس 23 اولترا ممکن است موادی باشد که سامسونگ برای ساخت نمایشگر AMOLED انتخاب کرده است.

 گلکسی اس 23 اولترا

اگرچه به نظر می‌رسد که پیکسل‌های آبی صفحه نمایش S23 Ultra از مواد M11 به جای مواد M12 ساخته شده‌اند، اما منبع ادعا می‌کند که «واگرایی در تک تک ساطع‌کننده‌ها وجود دارد». بنابراین، طبقه بندی نمایشگر گلکسی اس 23 اولترا به عنوان M11 به همین سادگی نیست. همه اینها به صفحه نمایش گلکسی S23 Ultra بسیار کم مصرف تبدیل می شود، حتی بیشتر از صفحه نمایش مورد استفاده آیفون 14 پرو مکس که از مواد M12 ساخته شده است.

صفحه نمایش گلکسی اس 23 اولترا مصرف انرژی بهتری نسبت به آیفون دارد

در مقایسه با پنل های مبتنی بر M12، به نظر می رسد صفحه نمایش گلکسی اس 23 اولترا انتشار سبز رنگ بیشتری دارد. همچنین به نظر می رسد که از ساطع کننده های نور قرمز کاملاً جدید استفاده می کند. و حتی اگر از ساطع کننده های نور آبی مبتنی بر M11 استفاده می کند، انرژی کمتری نسبت به نمایشگر iPhone 14 Pro Max مصرف می کند و در عین حال سطح روشنایی مشابهی را حفظ می کند. نحوه مقایسه گلکسی اس 23 اولترا، گلکسی اس 22 پلاس و آیفون 14 پرو مکس را در نمودار زیر مشاهده کنید.

با در نظر گرفتن همه این عوامل، سامسونگ واقعاً کار فوق العاده ای انجام داده است. با وجود اینکه گلکسی اس 23 اولترا از نظر سخت افزاری هیچ ارتقای عمده ای نداشت، اما همین ارتقاهای کوچک، زمانی که با نرم افزار بهینه شده آن ها همراه شدند، برای ارائه تجربه سطح بعدی به کاربر کافی بود. پس این تنها چیزی بود که باید در مورد عمر باتری و ارتباط آن با نمایشگر گلکسی اس 23 اولترا پنهان کنیم. نظر شما در این مورد چیست؟ با گذاشتن نظر در کلمات خود در زیر به ما اطلاع دهید. خیلی ممنون که پست رو تا آخر خوندید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا