موبایل

شیائومی Poco M2 با تراشه Helio G80 عرضه می شود

Poco شاخه فرعی شیائومی M2 Pro را در ماه جولای معرفی کرد و امروز این شرکت نسخه قدرتمند خود را با نام Poco M2 اعلام کرد.

به گزارش البرز فاوا نیوز به نقل از جی اس ام آرنا؛ Poco M2 دارای یک تراشه Helio G80 SoC است که با 6 گیگابایت RAM ارائه می شود. این گوشی هوشمند دارای سیستم عامل MIUI 11 مبتنی بر اندروید 10 نیست و این شرکت قول داده است که به زودی MIUI 12 را روانه بازار کند. Poco همچنین می گوید که M2 مانند سایر گوشی های هوشمند ارائه شده با سیستم عامل MIUI که با مارک Mi و Redmi به فروش می رسند ، شبیه نخواهد بود.

تلفن هوشمند مجهز به Helio G80 از یک صفحه نمایش در حدود 6.53 اینچی + FullHD ساخته شده است که دارای یک دوربین با کیفیت بالا برای دوربین سلفی 8مگاپیکسلی و محافظ صفحه برای Gorilla Glass 3 است.

شیائومی Poco M2 با تراشه Helio G80 عرضه می شود

پشت گوشی دارای یک الگوی دو رنگ با “بافت ضد اثر انگشت” است و محل اسکنر اثر انگشت که با دوربین چهارگانه همراه است ، شامل دوربین هایی برای عکاسی در عمق 13 مگاپیکسلی ، اولتراواید 8 مگاپیکسلی ، ماکرو 5 مگاپیکسلی و 2 مگاپیکسلی.

شیائومی Poco M2 با تراشه Helio G80 عرضه می شود شیائومی Poco M2 با تراشه Helio G80 عرضه می شود

کل انرژی این دستگاه یک باتری 5000 میلی آمپری است که از طریق پورت USB-C حداکثر 18 وات نیرو می گیرد. با این حال ، آداپتور همراه فقط از شارژ 10 وات پشتیبانی می کند ، بنابراین برای شارژ سریعتر باید پول بیشتری بپردازید.

اگر همه اینها برای شما آشنا به نظر می رسد ، دلیل آن این است که Poco M2 یک گوشی هوشمند کاملاً جدید نیست. این گوشی بیشتر مشخصات خود را با Redmi 9 که با نام Redmi 9 Prime در هند عرضه  شد ، مشترک است.

شیائومی Poco M2 با تراشه Helio G80 عرضه می شود

بقیه مشخصات Poco M2 شامل حداکثر 128 گیگابایت حافظه داخلی ، یک اسلات اختصاصی برای رم microSD است که امکان ذخیره سازی تا 512 گیگابایت را فراهم می کند ، پوشش نانو ضد آب P2i ، یا فرستنده مادون قرمز  IR Blaster و سوکت هدفون 3.5 میلی متری است.

Poco M2 در رنگ های قرمز آجری ، سیاه و آبی ارائه می شود.

 

مترجم: آزاده برغمدی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا