گیم

سونی از سرویس PlayStaton Plus با بازی‌های روز با قیمت مناسب رونمایی کرد

سونی بعد از کش و قوس‌های فراوان از سرویس جدید PlayStation Plus برای رقابت با Game Pass ایکس باکس رونمایی کرده است. این سرویس با ترکیب برخی از خدمات فعلی، قدرت انتخاب و تجربه گیمینگ کاربران پلی‌استیشن را بهبود خواهد بخشید.

فناوری برتر دیجیتال به نقل از شهر سخت افزار؛  سونی بالاخره برای رقابت بهتر با سرویس گیم پس مایکروسافت، پلی‌استیشن پلاس را معرفی کرد. این سرویس که تابستان امسال در اختیار گیمرها قرار خواهد گرفت، در چندین رده مختلف عرضه خواهد شد. سونی امید دارد با PlayStation Plus بتواند بازی‌های بیشتر و با کیفیت‌تری را با قیمتی مناسب در اختیار کاربران خود قرار دهد.

با این وجود پلی‌استیشن پلاس بازی‌های اختصاصی سونی را بلافاصله بعد از عرضه در اختیار کاربران قرار نخواهد داد که این موضوع در مقایسه با Game Pass مایکروسافت یک ضعف بزرگ به شمار می‌آید. سرویس PlayStation Plus در رده‌های Extra، Essential و Premium عرضه خواهد شد که در ادامه با جزییات معرفی شده‌اند.

سرویس Essential: این سرویس هزینه 10 دلار در ماه یا 60 دلار در سال را برای کاربران به دنبال دارد و امکان دانلود دو بازی در ماه را شامل می‌شود. علاوه بر این می‌توان به تخفیف‌ها، سرویس ابری برای ذخیره بازی و فعال‌سازی بخش مولتی‌پلیر آنلاین اشاره کرد.

سرویس Plus Extra: این سرویس هزینه‌ای برابر 15 دلار در ماه یا 100 دلار در سال را به دنبال دارد و علاوه بر خدمات سرویس Essential، امکان دانلود 400 بازی PS4 و PS5 را در اختیار کاربر قرار می‌دهد.

سرویس Premium: علاوه بر خدمات سرویس‌های قبلی، سرویس Premium بیشتر از 300 بازی دیگر را نیز شامل می‌شود. با این سرویس می‌توان بازی‌های PS3، PS2 و PSP را از طریق گیمینگ ابری اجرا کرد. از دیگر ویژگی‌های Premium می‌توان به امکان تجربه بازی قبل از خرید و استریم گیم روی PC اشاره کرد. این سرویس قیمت ماهانه 18 دلار یا سالانه 120 دلار را روی دست کاربران می‌گذارد.

سونی از سرویس PlayStaton Plus با بازی‌های روز با قیمت مناسب رونمایی کرد

علاوه بر سه رده بالا، سونی رده PlayStation Plus Deluxe را در بازارهایی که امکان گیمینگ ابری فراهم نیست معرفی خواهد کرد. این سرویس قیمت کمتری از پرمیوم دارد و همچنان بازی‌های کلاسیک کنسول‌های قدیمی را شامل می‌شود.

سونی اعلام کرده که در ابتدا عنوان‌هایی همچون Deat Stranding، گاد آف وار، Marvel’s Spider Man، Mortal Kombat 11 و Returnal را شامل خواهد شد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا