موبایل

سامسونگ گوشی ارزان قیمت گلکسی A04e را معرفی کرد

سامسونگ  گوشی ارزان قیمت و میان‌رده گلکسی A04e را معرفی کرد. پس از رونمایی از گوشی‌های گلکسی A04 و A04s در ماه‌های گذشته، اکنون شاهد رونمایی از گوشی گلکسی A04e هستیم که ارزان‌ قیمت‌ترین محصول در این سری محسوب می‌شود و از نمایشگر و باتری قدرتمندی بهره می‌برد.

فناوری برتر دیجیتال به نقل از شهر سخت افزار؛ سامسونگ در ماه آگوست گذشته از گوشی گلکسی A04 به عنوان محصولی پایین‌رده و ارزان قیمت رونمایی کرد. پس از آن نیز شاهد معرفی گوشی گلکسی A04s در ماه سپتامبر بودیم که نسخه‌ای متفاوت از گوشی A04 محسوب می‌شد. اما این شرکت امروز از گوشی دیگری در این سری با عنوان گلکسی A04e رونمایی کرد که نسبت به دو نسخه پیش بازهم قیمت کمتری دارد.

براساس اطلاعات منتشر شده از سوی سامسونگ، گوشی گلکسی A04e دارای یک نمایشگر 6.5 اینچی از نوع PLS LCD با وضوح HD+ یا 1600 در 900 پیکسلی است. این نمایشگر در اطراف خود دارای حاشیه‌های نسبتاً باریکی است و این حاشیه کمی در لبه پایینی این گوشی هوشمند ضخامت بیشتری پیدا کرده است. در بالا و مرکز نمایشگر می‌توان یک بریدگی قطره‌ای شکل را مشاهده کرد که دسترسی به دوربین سلفی 5 مگاپیکسلی را ممکن می‌کند.

در پنل پشتی این گوشی هوشمند نیز یک دوربین دوگانه دیده می‌شود که سنسورهای آن به صورت عمودی در زیر یکدیگر قرار گرفته‌اند. سنسور اصلی این دوربین دارای وضوح 13 مگاپیکسلی است و سنسور دیگر نیز وضوح 2 مگاپیکسلی را در اختیار دارد و می‌تواند عمق اجسام موجود در تصاویر و ویدیوها را شناسایی کند. سامسونگ همچنین برای این گوشی یک تراشه هشت هسته‌ای را در نظر گرفته است. هنوز اطلاعاتی از نام دقیق این تراشه منتشر نشده اما گفته می‌شود آن Helio G35 که محصولی از شرکت مدیاتک است عنوان دارد.

سه یا چهار گیگابایت حافظه رم، 32 یا 64 یا 128 گیگابایت حافظه داخلی، پشتیبانی از ارتباط LTE (از ارتباط 5G پشتیبانی نمی‌شود)، ارتباط وای فای با فرکانس 2.4 گیگاهرتز، پورت USB-C، جک صوتی 3.5 میلی‌متری، پشتیبانی همزمان از دو سیم کارت و همچنین باتری با ظرفیت 5000 میلی آمپر ساعت، دیگر ویژگی‌ها و قابلیت‌های مهم این گوشی هوشمند را تشکیل می‌دهند. سامسونگ اعلام کرده است که باتری این گوشی هوشمند در بهترین حالت تنها می‌تواند با توان 10 وات شارژ شود.

گوشی گلکسی A04e دارای یک بدنه پلاستیکی با ضخامت 9.1 میلی‌متر است و وزن آن به 188 گرم می‌رسد. سامسونگ همچنین برای این گوشی سیستم عامل اندروید 12 و رابط کاربری One UI Core 4.1 را در نظر گرفته است. این رابط، نسخه‌ای سبک‌ شده از رابط One UI سامسونگ است که در گوشی‌های پایین‌رده و ارزان قیمت مورد استفاده قرار می‌گیرد.

 گوشی ارزان قیمت گلکسی A04e

در قیاس با گوشی A04، گوشی A04e دارای دوربین با وضوح پایین تری است و همچنین در نسخه پایه خود میزان کمتری از حافظه رم را در دسترس کاربران قرار می‌دهد. همچنین حداکثر ظرفیت حافظه رم در گوشی گلکسی A04e نیز کمتر از گوشی A04 در نظر گرفته شده است. در قیاس با گوشی A04s نیز، گوشی A04e در بخش نمایشگر دارای نرخ بروزرسانی کمتر (60 هرتز در برابر 90 هرتز) است. همچنین در گوشی A04e وضوح دوربین اصلی کاهش پیدا کرده است و یکی از سنسورها (سنسور ماکرو) نیز حذف شده است. انتظار می‌رود در گوشی A04e شاهد استفاده از تراشه متفاوتی نیز باشیم.

سامسونگ تاکنون تایید کرده است که گوشی گلکسی A04e در رنگ‌های مشکی، قرمز نارنجی و آبی کم رنگ عرضه خواهد شد. هنوز اطلاعاتی از قیمت نهایی این گوشی هوشمند و همچنین زمان عرضه آن به بازار منتشر نشده است. با توجه به ویژگی‌ها و قابلیت‌ها انتظار می‌رود که گوشی گلکسی A04e ارزان قیمت‌ترین محصول در سری محصولات A04 باشد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا