تکنولوژی

سامسونگ اولین گردهمایی 6G را ماه آینده برگزار می‌کند

شرکت سامسونگ ماه آینده اولین گردهمایی 6G را در تاریخ 23 اردیبهشت ماه برگزار خواهد کرد.

به گزارش فناوری برتر دیجیتال به نقل از سرگرمی، هدف سامسونگ از برگزاری گردهمایی 6G ارایه اطلاعاتی درباره‌ی این فناوری نسل بعدی است.

گردهمایی 6G سامسونگ تحت عنوان “تجربه بعدی فرامتصل برای همه”، درتاریخ 13 می 2022 برگزار خواهد شد و افراد علاقه‌مند می‌توانند از امروز به مدت یک ماه اقدام به ثبت نام برای حضور در این گردهمایی کنند که از این پس همه اطلاعات و در صورتی تغییر روز برگزاری از طریق ایمیل به آنها اطلاع‌‌رسانی خواهد شد.

شرکت کنندگان می‌توانند سوالات خود را قبل از برگزاری همایش ارسال کنند تا در روز مذکور مطرح شود.

سامسونگ در صدد است با برگزاری این رویداد کارشناسان برجسته را از همه دانشگاه‌ها و صنایع مرتبط گرد هم آورد تا در مورد آینده فناوری‌هایی که جهان را تا سال 2030 تغییر خواهند داد، صحبت کنند. این گردهمایی همچنین از طریق کانال رسمی یوتیوب سامسونگ پخش خواهد شد.

این رویداد به دو جلسه صبح و بعد از ظهر برگزار می‌شود که جلسه صبح با موضوع «ارتباطات 6G» از ساعت 09:00 صبح تا 12:10 بعد از ظهر و جلسه بعد از ظهر با موضوع “شبکه هوشمند 6G” از ساعت 13:10 تا 16:20 برگزار می‌شود.

سامسونگ پیشتر اعلام کرده بود که مراحل اولیه‌ی تجاری ‌سازی شبکه‌ی 6G احتمالا از سال ۲۰۲۸ آغاز می‌شود و نه‌تنها انسان‌ها، بلکه ماشین نیز به استفاده از این شبکه روی خواهد آورد تا وظایف خود را مؤثرتر انجام دهد.

بر اساس گزارش سامسونگ، اگر 6G بدون مشکل راه‌اندازی شود، می‌تواند حداکثر نرخ داده‌ی هزار گیگابیت‌ بر ‌ثانیه را ارائه دهد که ۵۰ برابر سریع‌تر از شبکه‌ی 5G است. همچنین میزان تأخیر شبکه به کمتر از ۱۰۰ میکروثانیه می‌رسد که یک‌دهم تأخیر شبکه‌ی 5G است.

پیشتر نیز اپل با انتشار آگهی، اقدام به جذب نیرو برای توسعه‌ی تکنولوژی نسل بعدی کرده و درصدد انجام تحقیقات برای دستیابی به مزایای نسل 6G شبکه‌های موبایل برآمده و ظاهرا قصد دارد در زمینه توسعه فناوری بی‌سیم و طراحی تراشه کار کند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا