کامپیوتر

سامسونگ از Galaxy Book2 Go متصل به 5G با اسنپدراگون 7c+ نسل 3 رونمایی کرد

چند هفته پیش سامسونگ از Galaxy Book2 Go رونمایی کرد، یک لپ‌تاپ باریک و سبک با سیستم عامل ARM مبتنی بر Snapdragon 7c Gen 3. در حالی که چیپست از 5G پشتیبانی می‌کند، مدل اصلی از آن استفاده نکرده و فقط اتصال محلی را ارائه می‌دهد. امروز این شرکت از نسخه 5G این لپ تاپ رونمایی کرد.

فناوری برتر دیجیتال به نقل از جی اس ام آرنا؛ Samsung Galaxy Book2 Go 5G یک دستگاه دو سیم کارته است و می تواند یک سیم کارت فیزیکی و یک eSIM را ترکیب کند (توجه داشته باشید که فقط حالت آماده به کار تکی پشتیبانی می شود). اتصال 5G از باندهای زیر 6 گیگاهرتز استفاده می کند.

علاوه بر آن، لپ‌تاپ می‌تواند به شبکه‌های Wi-Fi 6E متصل شود و اگر دستگاه‌های گلکسی دیگری دارید، ترفندهای دقیقی را می‌داند. به عنوان مثال، می توانید با استفاده از ویژگی Second Screen به Galaxy Tab متصل شوید، که همان کاری را که روی قلع می گوید انجام می دهد. جفت شدن سریع و آسان برای Galaxy Buds نیز فعال است.

Galaxy Book2 Go باریک است و تنها 15.5 میلی متر ضخامت دارد و وزن آن 1.44 کیلوگرم (0.61 اینچ) است. این باعث نمی‌شود که آن را بی‌حساب کند، با این حال، آزمایش‌های MIL-STD-810H را برای دماهای بالا، دمای پایین، شوک حرارتی، لرزش، فشار پایین و رطوبت گذرانده است.

این لپ تاپ دارای صفحه نمایش 14 اینچی IPS LCD با رزولوشن 1080p است که لولای آن به صفحه نمایش اجازه می دهد تا 180 درجه بچرخد. در صورتی که به برنامه‌های قدیمی ویندوز که پورت ARM ندارند تکیه کنید، ویندوز 11 Home را خارج از جعبه اجرا می‌کند، که از برنامه‌های x86 (32 بیتی و 64 بیتی) پشتیبانی می‌کند.

اگر با Snapdragon 7c+ Gen 3 آشنایی ندارید، این یک تراشه ARM Qualcomm است که برای دستگاه های ویندوزی با باتری کار می کند. این پردازنده با پردازش 6 نانومتری TSMC ساخته شده و دارای 8 هسته Kryo و پردازنده گرافیکی Adreno است، مشابه چیپست های اندروید. همچنین یک مودم X53 و یک سیستم FastConnect 6700 (Wi-Fi 6E، Bluetooth 5.2) وجود دارد.

Galaxy Book2 Go

اتصال سیمی دارای دو درگاه USB-C، یک USB-A 2.0 و یک جک ترکیبی هدست است. یک اسلات microSD و یک اسلات nanoSIM وجود دارد. این لپ تاپ با باتری 42.3 وات ساعت کار می کند و آداپتور برق 45 واتی نیز دارد.

Samsung Galaxy Book2 Go از اواخر ژانویه از طریق Samsung.com و همچنین اپراتورهای منتخب در دسترس خواهد بود. یک نسخه غیر 5G در دسترس است، به علاوه دو پیکربندی حافظه برای مدل 5G.

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا