کامپیوتر

سامسونگ از پنج لپ‌تاپ Galaxy Book3 رونمایی می‌کند

در طول رویداد Unpacked امسال در تاریخ 1 فوریه، انتظار می‌رود سامسونگ سری Galaxy Book3 خود را در کنار مجموعه موردانتظار Galaxy S23 معرفی کند. طبق آخرین افشاگری‌های او، خانواده لپ‌تاپ امسال از پنج مدل تشکیل می‌شود که Ultra پرچم‌دار آن است.

فناوری برتر دیجیتال به نقل از جی اس ام آرنا؛ این اولین باری نیست که درباره Book3 Ultra می شنویم، خود شرکت اساساً آن را تأیید کرده است. اما این گزارش برخی از مشخصات کلیدی را فاش می‌کند و به نظر می‌رسد که یک دستگاه رده بالا بسیار محکم است. انتظار می‌رود این گوشی دارای صفحه نمایش 16 اینچی AMOLED با رزولوشن 2880 در 1800 پیکسل به همراه پردازنده نسل سیزدهم اینتل Core i9، حداکثر 32 گیگابایت رم، 1 ترابایت حافظه PCIe NVMe Gen4 و پردازنده گرافیکی قدرتمند Nvidia GeForce RTX 4070 باشد.

تمام این سخت افزار توسط یک باتری 76 وات ساعتی تامین می شود و لپ تاپ با یک شارژر 136 واتی عرضه می شود. همه اینها در یک بدنه 1.8 کیلوگرمی قرار می گیرند که در ضخیم ترین قسمت آن فقط 17 میلی متر اندازه دارد، که برای یک لپ تاپ 16 اینچی واقعاً چشمگیر است. این گزارش همچنین به یک غلاف S Pen اشاره می کند، اما در حال حاضر تایید نشده است.

سامسونگ از پنج لپ‌تاپ Galaxy Book3 رونمایی می‌کند

از سوی دیگر، Book3 Pro در دو مدل 14 اینچی و 16 اینچی با پردازنده‌های Core i5-1340P یا Core i7-1360P همراه با 16 گیگابایت رم و 1 ترابایت NVMe SSD عرضه خواهد شد. برخلاف Ultra، Pro به گرافیک یکپارچه Iris Xe متکی است. گزینه 14 اینچی باتری 63 وات ساعتی خواهد داشت، در حالی که ظاهراً باتری 16 اینچی همان باتری 76 وات ساعتی Ultra را دارد.

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا