کامپیوتر

رونمای LG از مانیتور قابل حمل و سبک Gram +view

LG لپ تاپ‌های سری Gram را هر ساله با وزن بسیار پایین و قابلیت حمل بالا به بازار می‌فرستد. حال این شرکت از مانیتور جدید LG Gram +view 16MQ70 مخصوص این لپ‌تاپ‌ها رونمایی کرده است.

فناوری برتر دیجیتال به نقل از شهر سخت افزار؛ مانیتور جدید LG Gram +view نمایشگری با ابعاد 16 اینچ را در اختیار کاربران قرار می‌دهد و قادر است تصاویر را با رزولوشن 2560 در 1600 پیکسل روی پنل IPS خود برای کاربران به نمایش بگذارد.

در سال‌های گذشته نمایشگرهای قابل حمل 15.6 اینچی محبوبیت بسیاری داشتند، اما حال ترند به سمت مانیتورهای 16 اینچی با نسبت تصویر مربعی‌تر حرکت کرده است. محصول جدیدی سری Gram نیز این ویژگی‌ها را دارد و با نمایشگر 16 اینچی WQXGA خود نسبت تصویر 16:10 را برای کاربران به ارمغان می‌آورد.

شرکت ال جی در لپ‌تاپ Gram 16 2022 نیز از همین مشخصات استفاده کرده تا مانیتور LG Gram +view اکسسوری مناسبی برای آن باشد. این مانیتور از ابعادی معادل 360 در 245.5 در 8.3 میلی‌متر برخوردار است و بدون کاور خود وزنی معادل 670 گرم دارد. وزن این دستگاه با کاور مخصوص و نگه‌دارنده چیزی در حدود 990 گرم عنوان شده است.

مانیتور قابل حمل و سبک Gram +view

LG برای مانیتور جدید خود نرخ بروزرسانی 60 هرتزی را در نظر گرفته و عدد عجیب 30 میلی‌ثانیه را نیز به عنوان زمان پاسخگویی آن اعلام کرده است. از این دستگاه می‌توان در حالت عمودی یا افقی استفاده کرد. ال جی برای راحتی کاربران دو پورت USB-C در دو طرف دستگاه تعبیه کرده است. شرکت کره‌ای می‌گوید که Gram +view می‌تواند 99 درصد فضای رنگی DCI-P3 را پوشش دهد.

شرکت LG مانیتور جدید Gram +view خود را به قیمت 349 دلار در اختیار کاربران قرار می‌دهد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا