کامپیوتر

رونمایی LG از نمایشگرهای شفاف OLED

شرکت LG که یکی از مهم‌ترین شرکت‌های سازنده نمایشگر و تلویزیون در جهان به شمار می‌آید، نمایشگرهای شفاف و دو گانه خود را در آستانه نمایشگاه CES 2022 معرفی کرده است. از این نمایشگرها قرار است در گالری‌ها، خرده‌فروشی‌ها و فروشگاه‌های زنجیره‌ای استفاده شود.

فناوری برتر دیجیتال به نقل از شهر سخت افزار؛  نمایشگرهای شفاف LG از فناوری ساخت نمایشگر OLED برخوردار شده‌اند و بر اساس اعلام این شرکت کره‌ای، برای فضاهای معمولی روزمره همچون مکان‌های تجاری، ادارات، ایستگاه‌های قطار، فرودگاه‌ها و همچنین خانه مناسب خواهند بود. LG قرار است در نمایشگاه CES 2022 از راهکارهای خود برای عرضه بهتر خدمات در جهانی دیجیتال رونمایی کند که بخشی از آن‌ نمایشگرهای OLED شفاف با قاب‌های چوبی را شامل می‌شود.

این نمایشگرهای شفاف که «Shopping Managing Showcase» نام گرفته‌اند، می‌توانند با نمایش محتوا در قالبی جذاب و با کیفیت، توجه مشتریان را به سمت یک فروشگاه خاص جذب نمایند و برای مال‌ها و فروشگاه‌های زنجیره‌ای لوکس هارمونی بهتری ایجاد کنند. این تکنولوژی به عقیده LG، تجربه خرید آفلاین را دگرگون خواهد کرد.

LG به مصارف خانگی این گروه از محصولات خود نیز دقت کرده و با معرفی مفهوم OLED Shelf یا قفسه اولد که از دو نمایشگر قرار گرفته در کنار هم تشکیل شده، دکوراسیون خانه‌ها را به سمت مدرن‌تر شدن هدایت می‌کند. از این نمایشگرهای شفاف می‌توان برای پخش تصاویر و برنامه‌های تلویزیونی یا نقاشی در خانه استفاده کرد.

باید به این نکته اشاره کنیم که LG تنها شرکتی است که نمایشگرهای شفاف OLED می‌سازد. این شرکت در سال 2019 برای اولین بار نمایشگر OLED شفاف با اندازه 55 اینچ و شفافیت 40 درصدی را به بازار فرستاد. حال مدیران این شرکت امید دارند تا به عنوان یکی از تنها دارندگان این فناوری، از آن در جهت گسترش برتری در حوزه سرگرمی و معرفی راه‌حل‌های جدید تصویری و بصری استفاده نمایند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا