موبایل

رونمایی Caviar از آیفون ۱۳ پرو نسخه‌ی المپیک زمستانی پکن

روز گذشته مسابقات المپیک زمستانی پکن در کشور چین آغاز شد. به همین مناسبت و برای گرامیداشت این رویداد کهن، شرکت مشهور Caviar از دو آیفون‌ ۱۳ پرو نسخه‌ی بازی‌های المپیک زمستانی که از روکش طلا ساخته شده رونمایی کرد. این دو مدل آیفون‌ نسخه‌ی بازی‌های المپیک زمستانی پکن شامل آیفون ۱۳ پرو و ​​آیفون ۱۳ پرو مکس تغییریافته هستند.

فناوری برتر دیجیتال به نقل از دیجی کالا؛ Caviar قاب پشتی این گوشی‌ها را با مواد کامپوزیت قرمز مقاوم در برابر ضربه و سبک وزن ساخته است که پرتوهای خورشید روی آن طرح زیبایی را خلق کرده‌اند. در پشت گوشی همچنین نشان بازی‌های المپیک زمستانی پکن به همراه کوه Xiaohaituo، مرکز ملی اسکی آلپاین و الگوی ظریف پیست‌های اسکی آن دیده می‌شود. چشمگیرترین نکته درباره‌ی این آیفون‌های ۱۳ پرو و ​​۱۳ پرو مکس این است که تمام طرح‌های این گوشی به همراه لوگوی برند Caviar، لبه‌های گوشی و حلقه‌های لنز دوربین همگی از طلای ۱۸ عیار ساخته شده‌اند.

لازم به ذکر است این گوشی‌های هوشمند ویژه هم همانند مدل‌های دیگر این شرکت در تعداد محدودی عرضه می‌شوند و شرکت Caviar قصد دارد تا فقط ۸ دستگاه از این گوشی‌های خاص را روانه‌ی بازار کند. علاوه بر منحصربه‌فرد بودن این گوشی‌ها، دلیل دیگری وجود دارد که چرا این شرکت لوکس تنها هشت عدد از گوشی‌ها را ساخته و آن برچسب قیمتی آنهاست.

آیفون ۱۳ پرو نسخه‌ی قهرمان طلایی المپیک زمستانی پکن قیمتی معادل ۲۶ هزار دلار برای مدل ۱۲۸ گیگابایتی دارد. از سوی دیگر، این سازنده‌ی لوکس، آیفون ۱۳ پرو مکس نسخه‌ی قهرمان طلایی المپیک زمستانی پکن ۱ ترابایتی را ۲۷۰۸۰ دلار قیمت گذاری کرده است.

شرکت Caviar در ماه‌های گذشته از مدل‌های خاص و لوکسی از پرچم‌داران سال ۲۰۲۱ اپل رونمایی کرده که بد نیست به برخی از آن‌ها اشاره‌ای داشته باشیم. حدود یکسال پیش بود که این برند لوکس از نسخه‌های اصلاح شده سری آیفون ۱۲ رونمایی کرد که تمام ماژول‌های دوربین (جلو و عقب) را برای امنیت بیشتر کاربران حذف کرده بود. در حال حاضر این برند به‌تازگی نسخه‌ی جدید ۲.۰ Stealth از آیفون ۱۳ را روانه‌ی بازار کرده که از پوشش ضد گلوله‌ی BR 2 کلاس ۲ توسط شرکت NPO TCIT ساخته شده است.

شرکت NPO TCIT یک برند متخصص است که در ساخت وسایل نقلیه زرهی و هلیکوپترهای جنگی تبحر دارد. این سری از گوشی‌های خاص از مقاومت بسیار بالایی برخوردارند که حتی می‌توانند در برابر شلیک گلوله سالم باقی بمانند و به کار کردن ادامه دهند. Caviar همچنین نسخه‌ی دیگری را معرفی کرد که از تیتانیوم بادوام ساخته شده و در برابر شلیک گلوله مقاوم است. لازم به ذکر است که در این نسخه هر چهار سنسور دوربین روی گوشی دست نخورده قرار دارد.

پیش‌تر هم تیم شرکت Caviar تصمیم گرفت تا مجموعه‌ی Visionaries خود را با یک آیفون ۱۳ پرو ویژه و مجسمه‌ای از ایلان ماسک گسترش دهد که هر دوی این محصولات قرار است از قطعات ذوب شده‌ی خودروی برقی تسلا مدل ۳ ساخته شوند. آیفون ۱۳ پرو (مکس) مدل Tesla Electro، از قاب تیتانیوم و با پوشش PVD مشکی رنگی بهره می‌برد.

این ترکیب با مواد کامپوزیت سفید رنگی که در برابر ضربه مقاوم است و پنل آلومینیومی که از بدنه‌ی یک تسلا تهیه شده و حکاکی‌هایی از ایلان ماسک و آرم تسلا دارد، تشکیل شده است.

آیفون ۱۳ پرو نسخه‌ی المپیک زمستانی پکن

باید خاطرنشان کنیم که این شرکت معمولا پس از معرفی گوشی‌های جدید اپل نسخه‌های لوکس آن‌ها را با تزییناتی مانند طلا، چرم و گاهی حتی مرمر طراحی و تولید می‌کند. برای مثال می‌توان به مجموعه‌ی Tyrannophone اشاره کرد از که از طرح دندان واقعی دایناسور T-Rex با قدمت ۸۰ میلیون ساله بهره می‌برد. مدل Tyrannophone آیفون ۱۳ پرو از یک کامپوزیت سبک‌وزن حکاکی شده در قسمت پشتی و آلیاژ جواهرات با روکش طلایی بهره می‌برد.

چشم دایناسور این طرح از کهربای واقعی ساخته شده و سر دایناسور سه بعدی تولید شده از تیتانیوم، با پوشش مشکی PVD تزئین شده است. این شرکت لوکس همچنین مجموعه‌های دیگری از آیفون ۱۳ دارد که به‌عنوان نمونه می‌توان به مدل‌های Monsterphone و Teradiamond اشاره کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا