موبایل

رونمایی موتورولا از موتو جی استایلوس ۲۰۲۲ با پردازنده‌ی هلیو G88

شرکت موتورولا به طور رسمی از گوشی هوشمند جدید خود با نام موتو جی استایلوس ۲۰۲۲ رونمایی کرد. این گوشی هوشمند موتورولا به‌عنوان جانشین نسل قبلی موتو جی استایلوس ۲۰۲۱ روانه‌ی بازار می‌شود. از قابلیت‌های مهم این گوشی شرکت موتورولا می‌توان به نمایشگر ۶٫۸ اینچی LCD IPS با رزولوشن HD+ و رفرش ریت ۹۰ هرتزی اشاره کرد.

فناوری برتر دیجیتال به نقل از دیجی کالا؛ همچنین باید به پردازنده‌ی هشت هسته‌ای مدیاتک نیز اشاره کرد که همراه ۶ گیگابایت حافظه‌ی رم، ۱۲۸ گیگابایت حافظه‌ی داخلی و یک باتری ۵۰۰۰ میلی آمپری که با شارژر ۱۰ واتی شارژ می‌شود، در اختیار کاربران قرار خواهد گرفت. در ادامه به بررسی دیگر جزئیات موتو جی استایلوس ۲۰۲۲ می‌پردازیم.

کاربران می‌توانند از امروز برای پیش‌فروش این گوشی هوشمند موتورولا با قیمت ۲۹۹.۹۹ دلار (تقریبا ۲۲۴۱۱ روپیه) از طریق وب‌سایت‌های Best Buy، آمازون، والمارت و وب‌سایت رسمی موتورولا اقدام کنند. باید خاطر نشان کنیم در ماه‌های آینده این گوشی هوشمند برای خرید از طریق Consumer Cellular و Cricket در دسترس خواهد بود. استایلوس ۲۰۲۲ در دو رنگ آبی و رز متالیک روانه‌ی بازار گوشی‌های هوشمند خواهد شد.

این گوشی موتورولا از نمایشگر ۶٫۸ اینچی LCD IPS با رزولوشن ۲۴۶۰ در ۱۰۸۰ بهره می‌برد. نرخ رفرش ریت پنل این گوشی ۹۰ هرتزی است تا کاربران تجربه‌ی روانی از کار با جی استایلوس ۲۰۲۲ داشته باشند. قلب تپنده‌ی این گوشی را پردازنده‌ی هلیو G88 هشت هسته‌ای مدیاتک با پردازنده‌ی گرافیکی Mali G52 تشکیل می‌دهد که در کنار آن‌ها، ۴/۶ گیگابایت حافظه‌ی رم و ۶۴/۱۲۸ گیگابایت حافظه‌ی داخلی هم وجود دارد.

استایلوس ۲۰۲۲ موتورولا حسگر اثر انگشت، پشتیبانی از قلم و جک ۳٫۵ میلی‌متری صدا دارد. در بخش نرم‌افزاری، این گوشی هوشمند سیستم عامل اندروید ۱۱ را با رابط کاربری My UX اجرا می‌کند. شایان ذکر است که این گوشی در آینده آپدیت اندروید ۱۲ را نیز دریافت خواهد کرد.

موتو جی استایلوس ۲۰۲۲

سیستم دوربین استایلوس ۲۰۲۲ مجهز به ۳ لنز است که از یک دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی، یک سنسور فوق عریض ۸ مگاپیکسلی و یک سنسور عمق ۲ مگاپیکسلی تشکیل شده است. همچنین یک لنز سلفی ۱۶ مگاپیکسلی هم روی پنل جلویی این گوشی هوشمند دیده می‌شود که کاربران می‌توانند از آن برای برقراری تماس‌های ویدیویی و گرفتن عکس‌های سلفی استفاده نمایند.

منبع تغذیه‌ی این گوشی جدید شرکت موتورولا از یک باتری با ظرفیت ۵۰۰۰ میلی آمپر ساعت تشکیل شده که با شارژر ۱۰ واتی شارژ می‌شود. موتو جی استایلوس جدید ۲۱۶ گرم وزن دارد و با ابعاد ۱۷۰٫۲۱ در ۷۵٫۹۰ در ۷۵٫۹۰ در ۹٫۴۵ میلی‌متر روانه‌ی بازار گوشی‌های هوشمند خواهد شد. شایان ذکر است که این گوشی هوشمند از شیار کارت حافظه‌ی میکرو SD هم پشتیبانی می‌کند، بنابراین کاربران از بابت کمبود حافظه‌ی داخلی مشکلی نخواهند داشت.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا