کامپیوتر

رونمایی لنوو از کامپیوترهای همه کاره سری Xiaoxin

لنوو امروز از نسل جدید کامپیوترهای همه کاره سری Xiaoxin خود رونمایی کرده است. این کامپیوترهای آماده، به پردازنده‌های نسل دوازدهمی اینتل مجهز هستند و ویژگی‌های جذابی دارند.

فناوری برتر دیجیتال به نقل از شهر سخت افزار؛ کامپیوترهای آماده لنوو Xiaoxin در دو مدل با دو سایز نمایشگر مختلف 24 و 27 اینچی عرضه می‌شوند. البته هر دو مدل به پردازنده‌های سری Core P نسل دوازدهی اینتل مجهز شده‌اند و قدرت پردازشی بالایی دارند. هرچند ابعاد نمایشگر در دو مدل متفاوت است، هر دوی آن‌ها از پنل با رزولوشن 1080p برخوردار هستند.

طراحی کامپیوترهای آماده Xiaoxin نیز به زیبایی صورت گرفته و سه طرف نمایشگر آن لبه‌های بسیار نازکی دارند. کامپیوترهای جدید لنوو برای انجام عملیات پردازشی از پردازنده 12 هسته‌ای i5-1250P استفاده می‌نمایند.

چیپست مورد استفاده در این دستگاه از توان 35 واتی برخوردار است، اما لنوو ادعا می‌کند که کامپیوترهای Xiaoxin می‌توانند عملکردی در حد و اندازه پردازنده دسکتاپی و 65 واتی Core i5-12400 از خود به نمایش بگذارند.

در بخش حافظه، 16 گیگابایت حافظه رم DDR4 با فرکانس 3200 مگاهرتز در نظر گرفته شده است. برای ذخیره اطلاعات نیز فضای 512 گیگابایتی از نوع PCIe 4.0 SSD در اختیار کاربران قرار می‌گیرد. لنوو جایگاهی برای نصب هارد 2.5 اینچی نیز در کامپیوترهای آماده Xiaoxin تعبیه کرده است.

رونمایی لنوو از کامپیوترهای همه کاره سری Xiaoxin

از دیگر ویژگی‌های کامپیوترهای آماده جدید لنوو می‌توان به بلندگوهای دوگانه با پشتیبانی از صدای دالبی، دوربین و میکروفون اشاره کرد. برای اتصال به دستگاه‌های دیگر نیز چهار USB-A، یک پورت HDMI و یک درگاه شبکه وجود دارد.

لنوو برای مدل 24 اینچی کامپیوتر آماده Xiaoxin قیمتی معادل 740 دلار تعیین کرده و مدل 27 اینچی را با 785 دلار به فروش می‌رساند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا