تکنولوژی

رونمایی شیائومی از واکی تاکی 2S

شیائومی برای عرضه یک محصول جدید در بازار چین بسیار تجربی بوده است. آنها هرازگاهی محصولات جدید بسیاری را با نام تجاری خود در چین عرضه می کنند. آنها قبلاً محصولاتی مانند ماشین لباسشویی، سرخ کن هوا، دودکش آشپزخانه و غیره را روانه بازار کرده اند.

فناوری برتر دیجیتال به نقل از گیزموچاینا؛ اکنون این برند یک دستگاه واکی تاکی جدید در کشور راه اندازی کرده است. واکی تاکی 2S شیائومی به طور رسمی با بسیاری از ویژگی های جالب مانند تا 120 ساعت زمان آماده به کار ادعایی عرضه شده است.

واکی تاکی 2S شیائومی بدنه باریک و بافتی برای چسبندگی و احساس بهتر ارائه می دهد. این دستگاه دارای قدرت انتقال 4 وات است و دارای صفحه نمایش رنگی 1.7 اینچی برای نمایش اطلاعات لازم است. صفحه نمایش خروجی واضح و واضحی را ارائه می دهد. این دستگاه از درگاه USB Type-C پشتیبانی می کند که با استفاده از آن می توان باتری گجت را شارژ کرد.

شیائومی همچنین دارای استاندارد IP54 مقاومت در برابر گرد و غبار و آب است که آن را ضد پاشش می کند. این دستگاه همچنین از رادیو FM پشتیبانی می کند که می تواند بدون هیچ مشکلی از آن استفاده کند.

این گجت از یک واحد بلندگوی 36 میلی متری بزرگتر برای تجربه صدای واضح و بلند استفاده می کند. ضخامت بدنه آن تنها 15 میلی متر است و وزن کل دستگاه تنها 130 گرم است. این محصول دارای جک 3.5 میلی متری هدفون است که با استفاده از آن می توان هدفون خود را به واکی تاکی متصل کرد.

واکی تاکی 2S شیائومی تا 80 کانال سفارشی را علاوه بر محبوب ترین 20 کانال راه دور ارائه می دهد و فرکانس هر کانال سفارشی ممکن است به طور جداگانه تنظیم شود. Mi Walkie-Talkie 2S همچنین از برق انتقال 4 وات استفاده می کند و امکان برقراری تماس در مناطق شهری تا فاصله 5 کیلومتری را فراهم می کند. اپلیکیشن واکی تاکی شیائومی نیز توسط این دستگاه پشتیبانی می‌شود و به کاربر اجازه می‌دهد آن را بیشتر سفارشی کند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا