موبایل

رونمایی سامسونگ از گوشی Galaxy Jump 2

گوشی سامسونگ گلکسی Jump 2 امروز در کره جنوبی رونمایی شد. این گوشی به عنوان جایگزین Galaxy Jump که سال گذشته معرفی شده بود، عرضه خواهد شد.

فناوری برتر دیجیتال به نقل از شهر سخت افزار؛ سامسونگ در سکوت خبری از گوشی Galaxy Jump 2 رونمایی کرده است. این گوشی قرار است به عنوان نسل بعدی اولین گوشی سری Jump وارد بازار شود.

در نظر داشته باشید که گلکسی Jump یک نمونه تغییر نام داده شده از گوشی  Galaxy A32 5G بوده و حال گلکسی Jump 2 نیز از خصوصیاتی مشابه به Galaxy A33 5G برخوردار شده است.

گوشی هوشمند سامسونگ Galaxy Jump 2 از یک نمایشگر 6.6 اینچی با پنل LCD برخوردار است که می‌تواند تصاویر را با رزولوشن +FHD برای کاربران به نمایش بگذارد. این نمایشگر با نسبت تصویر 20:9 تولید شده و قادر است از نرخ بروزرسانی تا 120 هرتزی پشتیبانی نماید.

سامسونگ برای محافظت از این صفحه نمایش از گوریلا گلس 5 استفاده کرده است. بالای نمایشگر گوشی Galaxy Jump 2 نیز یک دوربین 8 مگاپیکسلی به چشم می‌خورد.

سامسونگ گوشی جدید خود را به یک دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی مجهز کرده که با عمق میدان f/1.8 به ثبت تصاویر می‌پردازند. در کنار این دوربین، لنز اولتراواید با حسگر 5 مگاپیکسلی و دو دوربین ماکرو و عمق دو مگاپیکسلی به انجام وظیفه می‌پردازند.

گوشی گلکسی Jump 2 با سیستم عامل اندروید 12 سوار بر رابط کاربری One UI 4.1 به دست مشتریان خواهد رسید.

برای انجام عملیات پردازشی، سامسونگ از تراشه میان رده جدید خود یعنی Exynos 1280 استفاده کرده که در کنار آن 6 گیگابایت حافظه رم در دسترس خواهد بود. برای ذخیره اطلاعات کاربران نیز فضای 128 گیگابایتی در نظر گرفته شده است.

Galaxy Jump 2 یک باتری 5000 میلی‌آمپر ساعتی دارد که از شارژ سریع 25 واتی پشتیبانی می‌نماید. از دیگر خصوصیات این دستگاه می‌توان به بلوتوث 5.1، GPS، فناوری NFC، درگاه USB-C و جک هدفون 3.5 میلی‌متری اشاره کرد.

سامسونگ گوشی گلکسی Jump 2 را با برچسب قیمتی 336 دلار و در رنگ‌های آبی، سبز و سفید به فروش می‌رساند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا