موبایل

رونمایی سامسونگ از گلکسی S23 Ultra نسخه ویژه BMW M

سامسونگ اخیرا سری گوشی های هوشمند گلکسی اس 23 خود را معرفی کرده است. این دستگاه‌ها نسبت به سری گلکسی اس 22 پیشرفت‌های زیادی داشتند. به هر حال، این برند هر سال پس از عرضه پرچمدار خود، نسخه ویژه ای از گوشی هوشمند، ساعت هوشمند و هدفون های بی سیم خود را عرضه می کند.

اکنون سامسونگ از گلکسی S23 Ultra نسخه ویژه BMW M در بازار کره جنوبی رونمایی کرده است. گوشی هوشمند نسخه ویژه در مقایسه با نسخه استاندارد تغییرات زیادی در ظاهر و احساس دستگاه ایجاد می کند. با این حال، سفارشی سازی اضافی به قیمت دستگاه می افزاید و آن را نیز گران تر می کند.

گلکسی S23 Ultra نسخه ویژه BMW M با قیمت 1,727,000 KRW (~ 1300 دلار) در بازار کره جنوبی عرضه شده است. قیمت در مقایسه با نوع استاندارد کمی بالاتر است. نسخه محدود این دستگاه تا 13 فوریه 2023 برای خرید در کشور در دسترس خواهد بود. این برند تنها 1000 دستگاه از دستگاه را عرضه کرده است. بنابراین اگر کسی بخواهد دستگاه را بخرد باید در اسرع وقت یا قبل از اتمام موجودی آن را سفارش دهد. این در یک و تنها نسخه 12 گیگابایت رم + 512 گیگابایت حافظه داخلی موجود خواهد بود.

با توجه به تفاوت بین نسخه معمولی و BMW M Edition، هیچ تفاوتی در سخت افزار وجود ندارد. این برند تنها تغییراتی در بسته بندی انجام داده و زیبایی ها و ظاهر دستگاه را ارائه کرده است. دستگاه نسخه ویژه با جعبه بسته بندی بی ام و ارائه می شود. این محصول با یک جعبه سخت همراه است که دارای جلوپنجره کلیه و طراحی کاپوت G80 است زیرا توسط خودروی کلاسیک BMW M3 E30 مدل شده است. شش نشان، نشان دهنده دوره های مختلف خودروهای عملکرد BMW، همراه با تلفن همراه است. سال گذشته به مناسبت پنجاهمین سالگرد تأسیس این شرکت، یک دستگاه گرد بی‌ام‌و رونمایی شد. خود گوشی دارای یک انیمیشن بوت است که از مدل اصلی خودروی BMW M3 ساخته شده است و همه چیز در یک جعبه مرتب قرار گرفته است.

رونمایی سامسونگ از گلکسی S23 Ultra نسخه ویژه BMW M

یک کمپرسور هوای مینیاتوری، یک ساعت آنالوگ، یک جای عینک آفتابی، یک پوستر، یک کتاب عکس، یک جاکلیدی، و نشان فلزی “We Are M” از جمله موارد اضافی هستند. یک کوپن استارت پک برای مرکز رانندگی BMW در اینچئون کره جنوبی نیز به مشتریان خوش شانس داده می شود. یک مربی واجد شرایط در این آموزشگاه رانندگی توصیه های روشنگرانه ای در مورد چگونگی بهبود رانندگی شما ارائه می دهد. بنابراین این تمام چیزی است که در مورد گلکسی S23 Ultra نسخه ویژه BMW M وجود دارد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا