کامپیوتر

رونمایی ال جی از نمایشگر هوشمند 32SQ780S

شرکت کره‌ای ال جی به‌تازگی از یک نمایشگر هوشمند ۳۲ اینچی رونمایی کرده است که از سیستم‌عامل WebOS 22 بهره می‌برد. استفاده از سیستم‌عامل WebOS 22 به این مانیتور هوشمند LG اجازه می‌دهد که قابلیت پشتیبانی و نصب تمام نرم‌افزارهای استریم آنلاین بازی بدون نیاز به کیس را داشته باشد.

فناوری برتر دیجیتال به نقل از شهر سخت افزار؛ شرکت LG از یک مانیتور هوشمند ۳۲ اینچی جدید رونمایی کرده است که توانایی دانلود نرم‌افزار و استریم بازی‌های آنلاین را داشته و به پایه ارگونومیک مجهز است.

این نمایشگر که با شماره مدل 32SQ780S شناخته می‌شود، پس از نصب پایه ارگونومیک بسیار شبیه به یک تلویزیون دیده می‌شود، بااین‌حال تفاوت‌های نرم‌افزاری آن باعث شده که تفاوت زیادی با یک تلویزیون هوشمند داشته باشد.

مانیتور هوشمند 32SQ780S ال جی از سیستم‌عامل WebOS 22 استفاده می‌کند، بنابراین در صورت نیاز می‌توانید تمام نرم‌افزارهای استریم آنلاین را به‌راحتی بر روی آن نصب کنید. به عبارت دیگر، این نمایشگر هوشمند توانایی تبدیل شدن به یک رایانه یکپارچه و اجرای بازی‌های مختلف بدون در اختیار داشتن یک کیس کامپیوتر را دارد.

به گفته LG این نمایشگر هوشمند با رزولوشن 4k ساخته شده و توانایی پشتیبانی از فناوری تصویر HDR 10 و نمایش ۹۰ درصدی طیف رنگی DCI-P3 را دارد. برای ارائه صدای استریو هنگام کار با نرم‌افزارهای استریم هم دو عدد بلندگوی داخلی ۵ واتی در نظر گرفته شده است.

نمایشگر هوشمند

مانیتور هوشمند 32SQ780S مانند یک رایانه شخصی یا مک امکان نصب نرم‌افزارهای مختلف از طریق LG Content Studio را داشته و به گفته برخی کارشناسان شرکت LG می‌تواند از مجموعه نرم‌افزارهای Microsoft Office پشتیبانی کند.

این نمایشگر جدید دارای پورت HDMI و پورت USB-C و به شما اجازه می‌دهد که آن را به رایانه شخصی خود متصل کرده و مانند یک مانیتور عادی از آن استفاده کنید. از دیگری ویژگی‌های نمایشگر هوشمند 32SQ780S می‌توان به امکان اتصال به وای‌فای و همچنین پشتیبانی از فناوری ارتباطی بلوتوث اشاره کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا