فناوری اطلاعات

رایگان شدن بازی های Batman Arkham در Epic Game

البرز فاوا نیوز؛ بعید است کسی گیمر باشد و نام بازی های چهار گانه ی بتمن آرکام را نشنیده باشد. این سری محبوب که ساخته ی استودیوی Rocksteady جزء تکرار نشدنی ترین بازی های ویدیویی می باشند.
اکنون فروشگاه جنجالی Epic Game سه قسمت از این چهارگانه ی معروف را به صورت رایگان و با تمامی آپدیت ها و DLC ها در دسترس کاربران کامپیوتر شخصی قرار داده می باشد.

نکته: با یکبار اضافه کردن این بسته ی رایگان، این بازی ها برای همیشه در حساب شما در این استور باقی خواهد ماند.
این بسنه شامل سه بازی Arkham Asylum و Arkham City و آخرین بازی این سری یعنی Arkham Knight می باشد. و متعستفانه خبری از بازی Arkham Origins محبوب در این بسته نیست.
اکنون این بازی ها به مدت یک هفته در این استور رایگان باقی خواهند ماند. تنها راه برای صاحب شدن آن ها ساختن یک حساب کاربری در Epic Game و اضافه کردن این بسته به اکانت خود می باشد.
لازم به ذکر است که در بسته ای جدا گانه سه بازی The LEGO Batman را نیز به صورت رایگان می توانید دریافت کنید.

عکس هایی از این سه بازی سری بتمن آرکام:

Batman Arkham Asylum اولین بازی این سری می باشد این بازی در سال 2009 منتشر شده است.
اتفاقات این بازی در تیمارستان شهر آرکام می گذرد و شما با دشمنانی همچون جوکر، آی وی و Bane و Scarecrow مبارزه خواهید کرد.
این قسمت (arkham city) هیچ ربطی به نسخه ی اول این سری نداشته و موضوع بیشتر روی دشمن اصلی بتمن یعنی جوکر و Dr.Strange متمرکز می باشد. در بعضی از مراحل کنترل Cat Woman را نیز بر عهده خواهید داشت.
در قسمت آخر این مجموعه (arkham knight) دشمن اصلی شما Scarecrow بوده ولی در این بین تقریباً با تمام دشمنان قسمت های قبل مبارزه خواهید کرد. همچنین با پسر خوانده ی اول بروس وین که آن را با نام (رد هود) می شناسیم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا