فناوری اطلاعات

حراج نخستین مدل آیفون به قیمت ۵۰ برابر

نخستین مدل آیفون در سال ۲۰۰۷ که هنوز از جعبه خارج نشده است، برای فروش به حراج گذاشته شده و ممکن است بیش از ۳۰ هزار دلار قیمت پیدا کند.

به گزارش فناوری برتر دیجیتال به نقل ازایسنا، جدیدترین مدل آیفون با نام آیفون ۱۴ به قیمت ۷۹۹ دلار به بازار عرضه شده است اما نخستین مدل این گوشی قرار است با قیمت بسیار بالاتری فروخته شود.

این آیفون هشت گیگابایتی هنوز از جعبه اصلی خود خارج نشده است و در زمان رونمایی، ۵۹۹ دلار قیمت داشت و اگر به قیمت برآورد شده ۳۰ هزار دلار فروخته شود، ۵۰ برابر قیمت اولیه خود فروخته خواهد شد.

نخستین مدل آیفون با یک صفحه نمایش ۳.۵ اینچی، دوربین دو مگاپیکسلی و یک مرورگر وب عرضه شد. هنگامی که استیو جابز، مدیرعامل فقید اپل ۱۵ سال پیش نخستین مدل آیفون را معرفی کرد، آن را ترکیبی از یک آی‌پاد، یک تلفن و یک ارتباط دهنده اینترنتی در یک دستگاه خواند.

طبق اعلام حراجی ال سی جی آکشنز، این تلفن هوشمند که هنوز از جعبه اصلی خارج نشده، در شرایط فوق العاده ای قرار دارد. کلکسیونرها و سرمایه گذاران به این راحتی نمی توانند نمونه بهتری را پیدا کنند.

بر اساس گزارش بیزنس اینسایدر، در حال حاضر ۱۶ پیشنهاد خرید برای این گوشی که قیمت حراج آن از ۲۵۰۰ دلار آغاز شده است، وجود دارد. بالاترین قیمت پیشنهادی تا زمان تهیه این خبر، ۱۰ هزار و ۴۴۶ دلار بوده است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا