تکنولوژی

توییتر مشکل اسپم شدن توییت های ایلان ماسک را برطرف می کند

یک اشکال عجیب و غریب وجود دارد که تعدادی از کاربران را در توییتر تحت تأثیر قرار داده است. در حالی که فرد معمولاً می‌تواند توییت‌هایی را از حساب‌هایی که دنبال می‌کند ببیند، به نظر می‌رسد که توییت‌های ایلان ماسک به طور جهانی به همه می‌رسد، حتی اگر او را دنبال نمی‌کنند.

فناوری برتر دیجیتال به نقل از گیزموچاینا؛ اکنون مدیر عامل تسلا و وب سایت میکروبلاگینگ اعلام کرده است که این شرکت در حال تلاش برای رفع این مشکل است. به طور معمول، توییت هایی مشاهده می شود که به ترتیب زمانی فهرست شده اند.

با این حال، کسانی که ایلان را دنبال می‌کنند، بیشتر توییت‌های او را در بخش «برای تو» خود می‌بینند، در حالی که افرادی که حتی این میلیاردر را دنبال نمی‌کنند نیز توسط توییت‌های او اسپم می‌شوند. در پاسخ به این موضوع، ماسک اظهار داشت که «لطفاً تا زمانی که ما تنظیماتی را در «الگوریتم» انجام می‌دهیم، در ارتباط باشید.»

به عبارت دیگر، این اساساً تأیید می کند که مشکل واقعی بوده و توییتر حداقل در حال برنامه ریزی برای رفع این باگ عجیب است. اگرچه، ایلان ماسک ممکن است پشت این تغییر باشد، زیرا این موضوع پس از اینکه قبلاً اشاره کرده بود که نامزدی اش در پلتفرم در حال سقوط است، ظاهر شد. همچنین شایعه شده بود که او یک مهندس را به خاطر این موضوع اخراج کرده است.

ماسک همچنین توییت کرده است که پس از یک روز طولانی در دفتر مرکزی توییتر با تیم مهندس، در حال حاضر راه حلی برای آن در دنیا وجود دارد. بر اساس آنچه او قبلاً گفته بود، حدود 95 درصد از توییت‌های او به دلیل مشکلی به نام “Fanout” به فید زیر تحویل داده نمی شد. او همچنین اضافه کرد که الگوریتم Recommendation به درستی کار نمی‌کند و باعث می‌شود اکانت‌های دارای فالوورهای زیادی از بین بروند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا