فناوری اطلاعات

تله کام با شعار «تحول دیجیتال و توسعه پایدار» برگزار می شود

بیست و دومین نمایشگاه بین المللی مخابرات، فناوری اطلاعات و راه حل های نوآورانه (ایران تلکام ۱۴۰۰) با شعار تحول دیجیتال و توسعه پایدار برگزار می شود.

به گزارش فناوری برتر دیجیتال به نقل از مهر، نمایشگاه ایران تلکام ۱۴۰۰در سال تولید، پشتیبانی‌ها و مانع زدائی ها در فضایی به وسعت تقریبی ۱۰ هزار مترمربع با حضور شرکت‌های زیرساختی این حوزه و در قالب ارائه تخصصی خدمات و دستاوردهای نوین و انجام مذاکرات B۲B، با شعار «مخابرات؛ تحول دیجیتال و توسعه پایدار» دوم تا پنجم دی ماه جاری برگزار می‌شود.

در این نمایشگاه فعالان و دست اندرکاران و شرکت‌های حوزه مخابرات و فناوری‌های ارتباطی پس از یک وقفه دوساله ناشی از پاندمی جهانی کووید ١٩ در قالب مشارکت یا بازدید حضور خواهند داشت.

آن طور که از شعار این نمایشگاه نیز بر می‌آید صنعت مخابرات پشتوانه تحول در عرصه دیجیتال است و تحول در این عرصه در نهایتاً به توسعه پایدار خواهد انجامید.

از سوی دیگر حوزه ICT در عصر حاضر موتور محرکه و پویایی بخش کلیه بخش‌های صنعتی، تجاری و بازرگانی است و از اهمیت استراتژیکی برخوردار است و برگزاری این رویداد نمایشگاهی می‌تواند به تسریع در حرکت این موتور بیانجامد.

همزمان با نمایشگاه، برگزاری کارگاه‌های آموزشی تخصصی و ارائه‌هایی از متخصصین و حضور شرکت‌های دانش بنیان و استارت آپ ها در برنامه قرار دارد.

نمایشگاه تلکام با حفظ و رعایت پروتکل‌های بهداشتی پس از دوران دوساله کرونا با رویکرد تخصصی برگزار می‌شود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا