گیمویدئو

تریلر گیم‌پلی Horizon Forbidden West

طی رویداد گیم اواردز شاهد نمایش تریلر جدیدی از بازی Horizon Forbidden West بودیم که به‌خوبی بخش‌های مختلفی از گیم‌پلی این بازی را به تصویر کشید. ضمن دیدن مبارزات و دشمنان جدید این بازی، هم‌چنین برای اولین بار الوی، شخصیت اصلی این سری را در لباس‌های متفاوتی می‌بینیم.

فناوری برتر دیجیتال به نقل از گیمفا؛ استودیوی گوریلا گیمز (Guerrilla Games) وعده داده است که بازی Horizon Forbidden West نسبت به نسخه‌ی Zero Dawn، از ماموریت‌های جانبی بهتری برخوردار خواهد بود.

به‌تازگی توسعه‌دهندگان بازی Horizon Forbidden West در مصاحبه با سایت Game Informer، به تشریح اطلاعات جدیدی از این اثر پرداخته‌اند. گوریلا گیمز می‌گوید این بازی ماموریت‌های جانبی جذاب‌تری نسبت به نسخه‌ی اول دارد و با انجام آن‌ها، پاداش‌های ارزشمندی به بازیکنان ارائه می‌شود.

ماتیاس دی یونگ (Mathijs de Jonge)، کارگردان عنوان Horizon Forbidden West، در این باره گفت:

تنوع زیادی در ماموریت‌های جانبی بازی وجود دارد؛ به طوری که در ازای انجام این ماموریت‌ها پاداش‌های جالبی را دریافت می‌کنید. این بخش دیگری بود که احساس می‌کردیم در این بازی، نیاز به پیشرفت در آن داریم. شما می‌توانید یک اسلحه‌ یا یک لباس جالب را تهیه کنید و این چیزی است که برای تلاش یا فعالیت بعدی شما مفید خواهد بود.

مشخصاً دنبال کردن داستان و ماموریت‌های جانبی با یک HUD بهتر نسبت به نسخه‌ی Zero Dawn آسان‌تر خواهد بود. آقای دی یونگ در ادامه‌ی صحبت‌های گفت که بازی Horizon Forbidden West دارای یک HUD مینیمالیستی است که به طور پیش‌فرض فعال می‌شود و تنها کاری که بازیکنان باید انجام دهند، این است که برای اطلاعات بیشتر روی تاچ‌پد به سمت بالا بکشند. این امر باعث خواهد شد تا در صورت انتخاب بازیکنان برای تعامل با محتوای جانبی، دنبال کردن همه‌ی اهداف آسان‌تر شود.

بازی Horizon Forbidden West در تاریخ 29 بهمن 1400 (18 فوریه 2022) برای کنسول‌های پلی‌استیشن 5 و پلی‌استیشن 4 عرضه خواهد شد.

 

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا