گیم

تریلر رونمایی Forza Horizon 5

مایکروسافت در مراسم دیروز خود رسما از جدیدترین شماره در سری بازی‌های فورتزا هورایزن رونمایی کرد. بازی «فورتزا هورایزن ۵» این مجموعه را به مکزیک می‌برد. در کنار پیشرفت‌های گیم‌پلی، بدون شک جذاب‌ترین بخش بازی گرافیک تازه‌ی آن است که به کمک سخت‌افزار قوی‌تر کنسول‌های نسل جدید مایکروسافت محقق شده است.

فورزا هورایزن میان طرفدارهای بازی‌های ریسینگ آرکید معروف است و استودیو پلی‌گراند گیمز جدیدترین قسمت آن را برای ایکس باکس وان، کامپیوترهای شخصی، ایکس باکس کلود گیمینگ، ایکس باکس سری ایکس و ایکس باکس سری اس عرضه می‌کند. سازندگان خبر از وجود کمپین داستانی در این بازی دادند و روی نقش داشتن شخصی‌سازی در تجربه‌ی گیمر از این بازی ریسینگ تاکید داشتند. همچنین حالا می‌دانیم که بازی Forza Horizon 5 در تاریخ ۹ نوامبر (۱۸ آبان) از راه می‌رسد.

سازندگان می‌گویند که عرضه‌ی بازی برای ایکس باکس وان قرار نیست باعث شود که فورزا هورایزن 5 یک نمایش خارق‌العاده برای قدرت ایکس باکس سری ایکس و ایکس باکس سری اس نباشد. آن‌ها روی جذاب بودن تجربه‌ی چندنفره‌ی بازی فورزا هورایزن 5 تاکید داشتند و از این گفتند که زمان زیادی را صرف به تصویر کشیدن دقیق، باکیفیت و چشم‌نواز مکزیک کرده‌اند. بازی فورزا هورایزن 5 در روز عرضه روی ایکس باکس گیم پس قرار می‌گیرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا