گیمویدئو

تریلر جدید سونیک پرایم سفر او را در دنیاهای موازی نشان می‌دهد

سونیک (Sonic) در دنیای سرگرمی سابقه زیادی دارد. از این رو طرفداران این مجموعه نیز بسیار زیاد بوده و محتوای بسیاری هم از آن تولید می‌شود. چندی پیش بازی آن به نام سونیک فرانتیرز (Sonic Frontiers) عرضه شد که توانست موفقیت خوبی کسب کند.

فناوری برتر دیجیتال به نقل از دیجی کالا؛ حال نوبت به سریال سونیک رسیده است. نتفلیکس در حال ساخت یک سریال جدید از این مجموعه به نام سونیک پرایم (Sonic Prime) است.

حال نتفلیکس یک تریلر جدید از سونیک پرایم عرضه کرده است. در این تریلر نشان داده شده که سونیک در میان چندین دنیای موازی حرکت کرده و ناگهان یک اتفاق می‌افتد. دشمن همیشگی سونیک اگمن (Eggman) نیز مانند همیشه به دنبال او بوده و باعث می‌شود که خارپشت دوست داشتنی ما دوباره به دردسر بیافتد.

در توضیحات تریلر نوشته شده که سونیک و دوستانش در تلاش هستند تا دنیای از بین رفته در سونیک پرایم را درست کنند. این چیزی است که در سریال‌های سونیک جدید نیست. در این سریال‌ها همواره سونیک و دوستانش در حال نجات دنیا بوده و اگمن نیز به دنبال آن‌ها است.

سونیک پرایم سال گذشته معرفی شد. طبق چیزی که اعلام شده این سریال ۲۴ قسمت دارد. همینطور اینکه اواخر این سال میلادی (۲۴ آذر) عرضه خواهد شد. این سریال یک ماجراجویی جدید برای سونیک بوده و در آن سونیک به دنبال یافتن خودش و رستگاری است. سازنده انیمیشن این سریال شرکت WildBrain است.

در حال حاضر اخبار زیادی از سونیک منتشر می‌شود. به همین دلیل دوران خوبی برای طرفداران این مجموعه است. سریال سونیک چیزی است که می‌تواند داستان فرانتیرز را ادامه دهد. در اصل اینطور که به نظر می‌رسد داستان این دو به هم مربوط است. همین باعث خواهد شد تا مخاطبان هر دو محتوا از مجموعه سونیک بیشتر شود. بازی سونیک توانست نمره ۷۲ را از سایت متاکریتیک کسب کند که برای یک شروع تازه نمره خوبی است. فرانتیرز مسیر جدیدی را برای مجموعه سونیک شروع کرده و باید دید که شرکت سازنده چگونه آن را ادامه خواهد داد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا