ویدئو

تریلر بازی Death Stranding: Director’s Cut

اولین تریلر معرفی بازی به غیر از اشاره‌های فراوان به متال گیر سالید جزئیات زیادی را از ویژگی‌های این نسخه نشان نداد اما در همان زمان جف کیلی اعلام کرد که طرفداران می‌توانند انتظار داشته باشند که این نسخه در چند هفته‌ی آینده به‌صورت کامل معرفی شود.

فناوری برتر دیجیتال به نقل از دیجی کالا؛ سونی در جریان مراسم State of Play‌ جدید خود تریلر تازه‌ و کامل‌تری از بازی Death Stranding: Director’s Cut نمایش داد. در این نمایش ویژگی‌های مختلف و جدید این نسخه به نمایش در آمد؛ ویژگی‌هایی که از انتظارات اولیه‌ی ما هم بیشتر بوده و به نظر می‌رسد که محتوای قابل‌توجه و امکانات جالبی به بازی اضافه شده است.

همچنین در پایان تریلر تاریخ عرضه‌ی بازی هم اعلام شد. بازی Death Stranding: Director’s Cut قرار است در تاریخ ۲ مهر ۱۴۰۰ (۲۴ سپتامبر ۲۰۲۱) و با قیمت ۵۰ دلار برای کنسول پلی‌استیشن ۵ عرضه شود. هنوز هیچ خبری از نسخه‌ی کامپیوترهای شخصی وجود ندارد ولی با توجه به اینکه نسخه‌ی اصلی بازی برای کامپیوتر عرضه شده است، شاید بتوان انتظار داشت که پس از مدتی بازی برای کامپیوتر هم عرضه شود. هرچند برای اطمینان از این موضوع باید صبر کرد و تا به این لحظه اطلاعات دقیقی وجود ندارد.

 

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا