تکنولوژی

ترازوی هوشمندی که نوار قلب هم می‌گیرد

یک شرکت فرانسوی از تولید یک ترازوی هوشمند خبر داده که با استفاده از یک اسکنر هوشمند و اپلیکیشن تلفن همراه نوار قلب می‌گیرد و شرایط بدن را به دقت بررسی می‌کند.

فناوری برتر دیجیتال به نقل از مهر، پس از ساخت ترازوهای هوشمندی که برای اندازه‌گیری وزن و نمایش اطلاعات برخی علائم حیاتی بدن کاربرد داشتند، حالا یک ترازوی هوشمند جدید در نمایشگاه سی ای اس ۲۰۲۲ عرضه شده که توانمندی‌های بیشتری دارد.

این ترازوی جدید که توسط شرکت ویتینگز ساخته شده، با استفاده از ۱۴ الکترود بر روی پایه و چهار الکترود که بر روی دسته آن کار گذاشته شده، می‌تواند بدن کاربران را اسکن کرده و ترکیبات بدنی و شاخص‌های سلامت را بررسی کرده و حتی از افراد نوار قلب بگیرد. یک نمایشگر ال سی دی ۳.۲ اینچی هم برای این ترازو طراحی شده است.

ترازوی هوشمند مذکور وضعیت بازوها، تنه و پاهای فرد را نیز بررسی می‌کند و اطلاعات مرتبط را از طریق یک اپلیکیشن نمایش می‌دهد.

حسگرهای نصب شده بر روی این ترازو فعالیت عصبی بدن را نیز زیر نظر گرفته و در عرض ۳۰ ثانیه نتیجه نهایی را به کاربران ارائه می‌دهند. قیمت این محصول هنوز اعلام نشده، اما انتظار می‌رود عرضه آن تا نیمه دوم سال ۲۰۲۲ اتفاق بیفتد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا