موبایلویدئو

تبلیغ جذاب و خلاقانه‌ی سامسونگ برای مراسم Galaxy Unpacked 2022

همانطور که احتمالاً مطلع هستید شرکت سامسونگ قصد دارد در تاریخ 9 فوریه (20 بهمن) رویداد Galaxy Unpacked 2022 را برگزار کرده و در آن از سری گوشی‌های پرچمدار Galaxy S22 تبلت‌های سری Galaxy Tab S8 رونمایی کند. در این راستا شرکت سامسونگ در برخی شهرهای بزرگ تبلیغات سه‌بعدی جذاب و خلاقانه‌ای انجام داده است که در ادامه مشاهده می‌کنید.

فناوری برتر دیجیتال به نقل از شهر سخت افزار؛ سامسونگ امسال برای تبلیغ و بازاریابی سری گوشی‌های محبوب گلکسی اس 22 راه‌های جدیدی را پیش گرفته است. یکی از این روش‌ها، نصب تابلوهای تبلیغاتی از یک ببر سه‌بعدی در شهرهای معروف و بزرگ جهان است. این طرح که با نام «ببری در شهر است» (Tiger in the City) شناخته می‌شود از امروز در شهرهای نیویورک، لندن، دبی، کوالالامپور و سئول یک ببر سه بعدی را به تصویر می‌کشد.

این تبلیغات جذاب نشان می‌دهد سامسونگ از گذشته‌ی پر از خلاقیت خود باخبر است، اما در آینده نیز قصد دارد با ریسک‌پذیری بالا به نوآوری در زمینه‌ی گوشی‌های هوشمند ادامه دهد. به گفته‌ی سامسونگ این ببر سه بعدی خشمگین از قابلیت استثنایی سری گوشی‌های پرچمدار بعدی سامسونگ در عکاسی و فیلم‌برداری در نور پایین حکایت دارد؛ همانطور که مشاهده کردید ببر مزبور اول در تاریکی حضور دارد، اما پس از فشردن دکمه‌ی ضبط نورپردازی صحنه کاملاً تغییر می‌کند.

بر اساس افشاگری‌های منتشر شده سری گوشی‌های گلکسی اس 22 مانند چند سال اخیر در سه نسخه‌ی Galaxy S22، Galaxy S22+ و Galaxy S22 Ultra معرفی می‌شوند. البته نسخه‌ی اولترای این محصولات به نوعی نسخه‌ی جدید گلکسی نوت سامسونگ است که اخیراً به صورت رسمی به پایان راه خود رسید. کاربران می‌توانند با خرید جداگانه‌ی قلم S-Pen به تمام قابلیت‌های سری گلکسی نوت در گوشی Galaxy S22 Ultra دست یابند.

تبلیغ جذاب و خلاقانه‌ی سامسونگ

در کنار پرچمداران جدید سامسونگ، سری تبلت‌های قدرتمند Galaxy Tab S8 نیز در سه نسخه‌ی معمولی، پلاس و اولترا رونمایی می‌شوند. این محصولات هم با چیپست اسنپدراگون 8 نسل 1 و نمایشگرهای Super AMOLED با نرخ نوسازی 120 هرتز تولید و عرضه می‌شوند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا