گیم

تاریخ عرضه نسخه PC بازی Uncharted: Legacy of Thieves Collection مشخص شد

اپیک گیمز به تازگی زمان عرضه بازی Uncharted: Legacy of Thieves Collection را بر روی کامپیوترهای شخصی را نهایی و اعلام کرده است.

فناوری برتر دیجیتال به نقل از شهر سخت افزار؛ اوایل سال جاری میلادی شایعاتی در مورد تاریخ احتمالی انتشار نسخه PC بازی Uncharted: Legacy of Thieves Collection منتشر شد. اما اکنون اپیک گیمز رسماً تأیید کرده که مجموعه بازی‌های Uncharted را در تاریخ ۲۰ ژوئن ۲۰۲۲ (۳۰ خرداد ۱۴۰۱) برای کامپیوترهای شخصی منتشر می‌کند.

این برای اولین‌بار است که شاهد انتشار نسخه‌ای از بازی محبوب Uncharted بر روی کامپیوتر هستیم و این اقدام اپیک گیمز قطعاً خبر خوبی برای کاربران پلتفرم PC محسوب می‌شود.

بازی Uncharted: Legacy of Thieves Collection تابستان سال گذشته توسط سونی معرفی شد. در همان زمان بود که اعلام شد استودیوی Iron Galaxy وظیفه ساخت نسخه PC این مجموعه را برعهده دارد.

همانطور که می‌دانید بازی جدید، شامل ریمستر Uncharted 4 و بازی Uncharted: The Lost Legacy بوده که پیش از این برای کنسول پلی استیشن 5 عرضه شده بود.

همچنین از آنجایی که اعلام شده با نسخه‌ ریمستر‌ شده از دو بازی موجود در این مجموعه طرف هستیم، می‌توان انتظار بهبود‌های بصری مختلفی را نسبت به نسخه‌های اصلی داشت.

بازی Uncharted: Legacy of Thieves Collection با قیمت ۴۹.۹۹ دلار برای کنسول پلی استیشن 5 عرضه شد. اما کاربران PS4 که یکی از دو بازی این کالکشن را خریداری کرده باشند تنها با پرداخت ۱۰ دلار  می‌توانند صاحب این بازی بر روی کنسول PS5 خود شوند.

پشتیبانی از قابلیت‌های دوال سنس، بارگذاری سریع بازی، رزولوشن و نرخ فریم بیشتر و افزایش جزئیات تصویر و صدای سه‌بعدی در برخی از بخش‌ها از جمله پیشرفت‌های نسخه PS5 این مجموعه نسبت به نسخه قبلی بوده است.

انتظار می‌رود جزئیات بیشتر درباره این بازی از جمله مشخصات سیستم مورد نیاز و بهبودهای اعمال شده به نسخه اورجینال هم‌زمان با نزدیک شدن به زمان عرضه‌ این بازی رسانه‌ای شود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا