گیم

تاریخ عرضه‌ی Horizon Forbidden West اعلام شد

استودیو گوریلا گیمز به‌صورت رسمی تاریخ عرضه‌ی بازی هورایزن فوربیدن وست (Horizon Forbidden West) را اعلام کرد. دیگر قرار نیست این اثر در سال ۲۰۲۱ منتشر شود.

فناوری برتر دیجیتال به نقل از دیجی کالا؛ چند ماه از اولین نمایش رسمی گیم‌پلی بازی Horizon Forbidden West در جریان یکی از رویدادهای State of Play شرکت سونی سپری شده است. نمایش جذابی که در آن برای نخستین بار ایلوی را در ماجراجویی جدیدش مشاهده کردیم و حتی با بعضی از ویژگی‌های تازه‌ی بازی از جمله شنا زیر آب، مبارزات تن‌به‌تن تکامل‌یافته، روبات‌های جدید و از این قبیل چیزها آشنا شدیم.

طبق اعلام رسمی استودیو گوریلا گیمز، بازی Horizon Forbidden West در تاریخ ۲۹ بهمن ۱۴۰۰ (۱۸ فوریه ۲۰۲۲) برای پلتفرم‌های پلی‌استیشن ۵ و پلی‌استیشن ۴ عرضه خواهد شد. طرفداران از تاریخ ۱۱ شهریور (۲ سپتامبر) می‌توانند بازی را پیش‌خرید کنند.

چند هفته پیش ابتدا جف گراب و سپس جیسون شرایر اعلام کردند که این بازی با تأخیر مواجه شده است و قرار است در سال ۲۰۲۲ منتشر شود. اگرچه سونی در آن زمان واکنشی نشان نداد اما سابقه‌ی بسیار خوب این دو ژورنالیست باعث شد تا طرفداران انتظار چنین خبری را داشته باشند. البته، بازی با تأخیر طولانی‌مدتی مواجه نشده است و حتی شاید تاریخ اعلام‌شده بهتر از تصورمان بوده باشد. با این حال، جنبه‌ی منفی این تأخیر برای سونی این است که به احتمال زیاد در سه‌ماهه‌ی پایانی سال ۲۰۲۱ میلادی اثر بزرگی را برای عرضه ندارد.

کارگردان هورایزن فوربیدن وست درباره‌ی این موضوع می‌گوید: «در زمان نمایش قبلی، بازی Horizon Forbidden West موفق شده بود که یکی از مراحل مهم توسعه‌ی خود را پشت سر بگذارد و ما وارد مرحله‌ی پایانی توسعه‌ شده بودیم. همه‌چیز روی برنامه دنبال می‌شد اما مطمئن نبودیم که بتوانیم تمامی مشکلات بازی را حل کنیم و آن را به سطحی برسانیم که به دنبالش بوده‌ایم.»

او در ادامه اضافه می‌کند: «همچنین جای تعجبی ندارد که استودیو ما هم همانند دیگر استودیوها در سراسر جهان تحت تأثیر همه‌گیری ویروس کرونا قرار گرفته باشد. اطمینان از سلامت و تعادل میان زندگی کاری و عادی اعضای استودیو برای ما اولویت اول بود و به همین خاطر ما سعی کردیم با رعایت پروتکل‌ها و وفق دادن استودیو با شرایط کاری جدید به کار خود ادامه دهیم.»

کارگردان بازی در تشکر از طرفداران می‌گوید: «این تصمیم برای ما آسان نبود. ما می‌خواهیم از همه‌ی طرفدارانمان برای حمایت بی‌دریغشان از این اثر تشکر کنیم. ما می‌دانیم که شما چقدر دوست دارید دوباره با ایلوی و دوستانش دیدار کنید، داستان او را ادامه دهید و جهانی تازه و خطرناک‌تر را کاوش کنید. شور و اشتیاق، طراحی‌های هنری، کاس‌پلی، عکاسی‌ مجازی و ویدیوهایی که با ما به اشتراک می‌گذارید، برای ما ارزش و معنای زیادی دارد.»

به همین خاطر، اگرچه آن‌ها مجبور شده‌اند که عرضه‌ی بازی Horizon Forbidden West را به تعویق بیندازند، اما برای دلجویی از طرفداران به یکی از درخواست‌های مکرر علاقه‌مندان به این مجموعه بازی پاسخ داده‌اند. آن‌ها آپدیت جدیدی را برای بازی هورایزن زیرو داون در کنسول پلی‌استیشن ۵ منتشر کرده‌اند تا بازیکنان بتوانند بازی را با نرخ ۶۰ فریم بر ثانیه اجرا کنند. اگر در حال حاضر بازی را روی کنسول پلی‌استیش

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا