موبایل

به‌روزرسانی‌های جدید سامسونگ قابلیت های جدیدی را به Galaxy Watch5 و Buds2 Pro می‌آورد

هفته گذشته، سامسونگ اعلام کرد که به‌روزرسانی‌های نرم‌افزاری را منتشر می‌کند که ضبط صوتی 360 را به Galaxy Buds2 Pro و قابلیت زوم دوربین را به سری‌های Galaxy Watch5 و Watch4 می‌آورد.

فناوری برتر دیجیتال به نقل از جی اس ام آرنا؛ البته عرضه آن آغاز شده است زیرا Galaxy Watch5 در ایالات متحده یک به‌روزرسانی نرم‌افزاری جدید با نسخه سیستم‌افزار R900XXU1AWA3 دریافت کرده است که به کاربران ساعت هوشمند اجازه می‌دهد سطح زوم دوربین تلفن هوشمند متصل را از طریق کنترلر دوربین روی پوشیدنی کنترل کنند.

این کار را می توان با فشار دادن ساده صفحه ساعت یا چرخاندن قاب مجازی چرخان انجام داد. با این حال، این ویژگی فقط با گوشی‌های هوشمند گلکسی کار می‌کند، بنابراین اگر گوشی با برند دیگری دارید، نمی‌توانید از آن استفاده کنید.

به‌روزرسانی‌های جدید سامسونگ قابلیت های جدیدی را به Galaxy Watch5 و Buds2 Pro می‌آورد

به‌روزرسانی Galaxy Buds2 Pro دارای نسخه سیستم‌افزار R510XXU0AWA5 است که ضبط صوتی 360 را به هدفون TWS می‌آورد. همانطور که از نام آن مشخص است، این ویژگی به شما امکان می دهد با استفاده از میکروفون در هر هدفون صدای 360 درجه ضبط کنید. با این حال، فقط با Samsung Galaxy Z Fold4 و Galaxy Z Flip4 کار می کند.

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا